Spira Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Hei, Har fortsatt mensmurringer i magen og vondt i korsryggen. I går kveld hadde jeg ganske vondt i området rundt høyre eggstokk, og det kom litt blod på papiret da jeg var på do til kvelds. (sorry detaljene) Lurer så veldig på hvordan du hadde det i starten? Har du overhodet hatt anntydning til blod? Ser det er mange her inne som blør litt etter de har blitt gravide, men blir allikevel engstelig. Var puppene ømme hele tiden i starten? Synes mine er litt mindre ømme i dag. Huff, er vel kanskje bare jeg som er overnervøs for at det ikke skal funke denne gangen heller, men hadde blitt veldig glad om du kunne fortelle litt om hvordan du hadde det i starten. Jeg er 5+3 i dag. Klem
Anne mor36 +Siw-Angelica Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Hei Spira... Jeg hadde noe rosa crinone som kom ut rundt den tiden jeg skulle ta test... Rundt ruge dag 11... Men ikke mer enn det... Fortsatte på crinone til uke 12 pga forsøk 2 gikk galt etter jeg sluttet på crinone... Jeg hadde ikke ømme bryster hele tiden de var litt på å av liksom... Men var kansje mer sår på brystvortene... Går du på noe progesteron tilskudd enda?? Håper det går bra... Krysser det jeg kan... )
Spira Skrevet 14. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2006 Hei takk for raskt svar! Ja jeg tar Crinone morgen og kveld, og høy dose med Progynova. Skal ta progestreron i allefall til ut uke 12, mens Progynovaen skal trappes litt ned etter at jeg har vært på UL. Må ta alt dette fordi jeg har kommet i overgangsalderen og har brukt eggdonor vet du. Kjente du noe i magen i starten da, - mensmurringer?? Klem fra
Anne mor36 +Siw-Angelica Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 Ja jeg hadde mens murringer til jeg var i uke 7... Da tok kvalmen over... ) Ganske normalt med mens murringer å stikninger i nedre del av magen da livmor jobber og strekker seg.. Så noe vil en merke av det ja... Klem fra
Spira Skrevet 14. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2006 Godt å høre at du også hadde mensmurringer. Har blitt kvalm allerede jeg, særlig utpå kvelden! Men det skal jeg ikke klage over, er glad bare jeg har noen symptomer jeg! Ha en fin dag, og kos deg meg magen din! Klem
Anne mor36 +Siw-Angelica Skrevet 14. september 2006 #6 Skrevet 14. september 2006 Takk for det.. ) Ja det er jo gode symtomer det... ) Jeg var også kvalm på kvelden... ) Ta det med ro å tenk masssssse positive tanker om spiren så skal du det det går bra... Ha en fin dag du også... Å kos deg... ) Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå