Gå til innhold

små menssmerter og litt blod:-(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er litt bekymret nå. har hatt litt mensmurring hele dag og i sted da jeg var på toalettet, var det en stripe med litt blod i i utfloden. er litt urolig. er 6+5 på vei. skal og sies at symptomene har nesten vært fraværende de siste to dagene. bare vonde bryst og litt mensmurring. er vel ikke annet å gjøre enn å roe ned og slappe av, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skummelt da... Håper det går bra med deg!!

 

Du kan jo prøve å ringe legen, ikke alle leger vil ta inn gravide til kontroll for blødninger når de ikke har passert uke 12, eller har vært til 1 kontroll. Men for å f¨å roet ned nærvene litt så kan du jo be legen gi deg en undersøkelse for å sjekke om alt er bra. Bedre enn å måtte gå å bekymre seg ialelfall.

 

Små blødninger er normalt da det kan komme av en liten rift i kjeden. Kjeden blør veldig lett når man er gravid så det skal ikke så mye til.

Men om du er bekymret eller om det kommer mer blød bør du snakke med legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for oppmuntrende ord:-) det blør egentlig ikke så mye. er bare litt striper med blod på papiret. tror jeg ringer legen i morgen om det fortsetter å blø. men deter jo ikke mye de kan gjøre om dete r noe galt:-( får håpe det gir seg i natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI!

 

Ring legen din.Da får du sikkert komme å ta blodprøve for å se om alt er i orden.Jeg fikk en sånn liten blødning i mitt forrige svangerskap.

Var kommet omtrent like langt da som du er nå.

Jeg ringte legen og fikk komme å ta blodprøver med en gang.

Du skal komme tilbake å ta blodprøve et par dager etterpå for å se om det er en abort på gang eller at alt er bra.

For min del var alt i orden da og det var veldig beroliggende å få vite.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for oppmuntrende ord fra dere alle. nå har det ikke kommet nor særlig blod siden i går. det blør egentlig ikke. det kommer bare litt blodspor sammen med utflod når jeg er på do. går med truseinnlegg men er ikke noe blod der, så jeg blør jo egentlig ikke. venter en dag til før jeg kontakter legen. hun kan jo uansett ikke gjøre noe fra eller til:-( naturen går sin gang, men jeg krysser fingrene og ber om at det må gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hadde akkuratt det samme som deg noen dager forrige uke (i uke 8), kom også litt mer "rent blod" en gang. Var også litt blodig utflod i helga..snakket m jordmor og lege på mandag, ble rådet til å holde meg hjemme fra jobb ei ukes tid og ta de m RO! Har ikke vært no mer blod nå, så satser på att det rettet seg av seg selv når jeg tok det litt m ro! Kanske et lite hint fra kroppen om att hverdagen var litt for travel???

Lykke til og håper alt ordener seg for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det er utrolig flott at dere gir meg tilbakemelding:-) jeg har også valgt å roe helt ned.har time hos lege på mandag og håper jeg slipper å ta kontakt før den tid:-) var du til lege eller jordmor? og isåfall, hva gjorde de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:-) har hatt besøk av en venninne i dag (samboeren til ex) hun er to uker lenger på vei enn meg og har det akkurat på samme måte som meg. legen hennes har sagt at det er helt normalt:-) jeg slår meg til ro med det jeg. og om alt gåtr bra får min datter på 10 to søsken på en gang:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket bare m lege + jordmor i tlf. Begge sa det var lite å gjøre, annet enn å ta d m ro og håpe att det rettet seg. Nå har jeg vært hjemme fra jobb i 5 dager og det har ikke vært antydning til blod siden søndag!! Satser alt på att det går bra og ønsker det samme for deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...