Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 helt utrolig...bare av å lese de innleggene her så blir jeg helt skjelven nedentill! Kjenner at d pulserer i underlivet!! Må altid finne fram dildoen el dusjen etterpå og nyte den deilige orgasmen...fler som har d slik, noen son skal onanere nå....?? Hva gjør dere evt?? Tar gjerne mot nye tips...
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 lå på sofaen å tenkte på nettsiden, tenkte at det hadde vært godt med litt formiddags kos..... blir lett inspirert av å gå inn på disse sidene. har ingen dildo, så det blir vel bare vanlig onanering, men jeg synes det er deilig å vise puppene litt også, later som om noen kan se meg..
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Helt enig, jeg svarte nettopp på innlegget over og tror jeg nå skal ta fram oljen og stikke en finger inn både i fitta og rumpa, nam!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 Jeg blir også veldig kåt av å lese innleggene her. Er generelt veldig kåt nå om dagen. Kåtheten "oppfører seg" litt rart. Tankene/fantasiene om sex med ei jente/dame vender oftere og oftere tilbake, selv om jeg regner meg som svært på heterofil. Jeg kunne ha lyst til å ha telefonsex på dagtid med en annen kåt gravid dame. Blir kåt nå av å tenke på akkurat det...fortelle hverandre hva vi gjør, kåte hverandre opp, å onanere sammen på tlf. ...noen med de samme fantasiene?
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 Det hadde vært ganske deilig ja, det må jeg innrømme..
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #6 Skrevet 15. september 2006 Funker på meg også dette.. Har ingen dildo nå, men hadde jeg hatt den ville jeg brukt den nå.. Drømmer litt om en rabbit vibrator. Ser deilig ut.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #7 Skrevet 15. september 2006 og så tenner jeg veldig på å lese om at mange blir kåte av denne siden og skal til å fingre de deilige våte fittene sine. Ja, jeg tenker litt på jenter om dagen jeg også. Nå ser jeg for meg jenter som sitter uten undertøy og koser seg foran pcene. Mmmm. Kanskje jeg skal slenge meg på bølgen. Samboeren er borte for en gangs skyld, og jeg kan jo benytte anledningen til å kjenne litt på min egen våte fitte.. God fornøyelse alle kåte jenter!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #8 Skrevet 15. september 2006 Jeg starter med å slippe puppene løs, og bare kose litt... og bare VET at jeg snart fingrer meg selv.. Drømmer om en ung jente jeg kan kommandere til å gjøre akkurat det jeg vil.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #9 Skrevet 15. september 2006 Det er jo en grunn til at vi leser på dette forumet da *hi hi*. Mye deilig og opphissende lesing. Er blitt litt hekta på å ta gravide nakenbilder av meg selv med mobilen. Noen som har lyst på en titt så legg inn din email adresse...
Lise1980 Skrevet 17. september 2006 #10 Skrevet 17. september 2006 Det hadde vært deilig med et bilde av deg Rart hvor kåt man er når man er gravid [email protected] Lise
Gjest Skrevet 18. september 2006 #11 Skrevet 18. september 2006 Det hadde jeg satt pris på og få tilsendt. mailadr: [email protected]
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #12 Skrevet 18. september 2006 Bilder av gravide er alltid vakkert og det hadde vært fint å sett deg også :-) Treffes på [email protected]
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #13 Skrevet 18. september 2006 Vil gjerne se bilder, please! [email protected]
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #14 Skrevet 18. september 2006 jeg vil også se.. [email protected]
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #15 Skrevet 18. september 2006 Å ja, send noen til meg også. Spennende. :-) [email protected] jente 29
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #16 Skrevet 18. september 2006 åååå ja, sendt til meg også.........blir så kåt av å se på andre [email protected] hilsen Laila
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå