Twinny Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 En uke etter vi bestemte oss for å gå for prøverør har vi vært hos Hausken i Haugesund. Det var en intr og god opplevelse. Jon Hausken og sykepleier Elise er to flotte mnsk! Hausken gav et intr regnestykke: Av alle par i Norge som ønsker å bli gravid blir 50% gravid etter 1-3 mnd. Etter 6 mnd er 75% gravid. Er du ikke gravid da er det på tide å be om utredning! (synes jeg ser den fastlegen som gjør det. Jeg kommer til å anbefale alle jeg kjenner til å overdrive litt...) Etter 1 år er 85% gravid. De resterende 15% har bare 1-3% sjanse å bli gravid i hver syklus! Med prøverør kan denne sjansen økes med ca 30% Han mente han kunne gi oss 45% sjanse til å klare det med prøverør!!! Hadde jeg visst dette før så hadde jeg hoppet på det private for lenge siden. Siden jeg har vært innstilt på prøverør lenge så var det ikke vanskelig å si "vi gjør det" Jeg starter med nesespray om en uke! Og skal ha egguttak/innsetting i uke 43! Dette blir en spennende høst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Heisann er det mulig 74 ! Gratulerer med beslutningen!Er vel bra deilig å senke skuldrene å vite at nå får vi hjelp...Endelig skjer det noe liksom ! Forbauset over at så mye er gjort på en uke,men dere var kanskje ferdig utredet før dere tok kontakt med hausken...? Uansett vil jeg ønske dere masse lykke til,skal følge med dine oppdateringer på ass.befr.Er der jeg også ! Hilsen
kirsty*2barnsmamma Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 Kjempebra!! har hørt masse bra om hausken og kjenner folk som har hatt forsøk der. Ønsker deg masse lykke til!! Kom og oppdater oss innimellom da :-)
Twinny Skrevet 10. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2006 Ja, vi er ferdig utredet. Har normal syklus, påvist eggløsning og hans prøve er fin. Vi kan kanskje klare å bli gravid på egne hånd, men det kan jo ta enda to år til før det slår til, så da synes vi det er bedre for oss å gjøre noe. Skal selvfølgelig oppdatere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå