Gå til innhold

Desverre så gikk dette dårlig

Anbefalte innlegg

Onsdagen så var 11 uker nøyaktig. Da begynte jeg desverre å blø litt for første gang siden graviditeten. Jeg har hatt jevnlig kontakt med legen onsdag, torsdag og fredag, og siden blødningen ikke stanset, så ble jeg sendt til Ahus. Der viser det seg at embryoet kun ble 7 uker gammelt. Dvs at kroppen min ikke har skjønt at det var noe galt før flere uker etterpå. Veldig rart å tenke på.

Igår var en tøff dag og jeg og min samboer var veldig glad for at vi har fortalt mange om dette. For igår trengte vi all støtte vi kunne få av våre venner og familie. Så SMS haglet inn og det var jammen trøstende.

Jeg valgte å ta tabletter fremfor utskrapning, så jeg skal tilbake søndag morgen for å få tabletter som fremskynder prosessen. Idag føler jeg meg mye bedre. Nå har vi fått en visshet i hva det var. Jeg kommer til å bruke noen dager i forbindelse med det fysiske, men kjenner at jeg begynner å se fremover. Folk trenger nok ikke å dytte en nyfødt opp i ansiktet mitt riktig ennå :-), men jeg nekter å la dette hindre meg. Jeg skal prøve igjen og håper jeg er tilbake her (men med en litt annen termin da), allerede til neste år.

Lykke til til alle dere andre. Jeg misunner dere masse og håper alt går bra med dere alle.

Stor klem fra meg.

Fortsetter under...

Så ufattelig trist dette er å lese! Blir helt dårlig jeg nå. Føler så utrolig med deg! Håper det går bra med deg, ta vare på hverandre og jeg ønsker deg masse lykke i fremtiden! *klem fra meg*

Føler med deg. Har selv hatt to spontanaborter, så denne gangen håper vi virkelig at vi lykkes, er 13 uker på vei. Var til legen i går, og sa at jeg nektet å gå før vi fant hjertelyden! Heldigvis hørte vi hjertet slo, og det var en enorm lettelse. Vi hadde også lansert nyheten tidlig begge gangene vi mistet, og har bare positive erfaringer med det. Sorgen er så stor, og da er det godt å ha støtte rundt seg. Lykke til neste gang - ikke gi opp!!!

Stor klem fra Bergen

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...