Gå til innhold

Da er et nytt treff satt opp på Gjøvik! meld dere på :)


Gjest

Anbefalte innlegg

Kan hende jeg kunne kommet meg unna en time før... Kanskje jeg klarer å være der til litt over halv... Jeg vil veldig gjerne være med jeg altså! Kan du ikke reservere til meg også da? Så kommer jeg bare så fort jeg får til! Er ikke sikkert dere har rukket å bestille mat før jeg kommer engang :-)

Jeg vil jo så gjerne være med, har måtte sagt nei de to andre gangene! Så nå er det på tiden ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott... Gjør det, så reserverer jeg for deg også :) vi kan drøye litt, småsnakke litt før vi bestiller... Blir koselig å bli kjent med deg også :) alltid spennende med nye fjes :)

Da håper jeg vi ses!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, husk å komme nå alle :) vi er sikkert 5 og kanskje 6... bestiller for 10 uansett jeg.. skal henge en lapp på mammabutikken imorgen, så kanskje det kommer flere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også snakka med ei jeg kjenner, håper hun blir med... også skal jeg jo på svangerskapskurs i morra, så lufter det der... Men hvis ikke så er det koselig med den "gamle" gjengen også da:) Hvordan er det med annemor 36 og 37??? Noen som har hørt noe fra de??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Har ikke vært på BIM-treff før, men jeg kommer gjerne en tur i morgen! (Fikk tips om dette på svangerskapskurset i går). Bor på Gjøvik, er 26 år, førstegangsgravid med termin 28. november. Vi snakkes nærmere på Egon :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...