Gå til innhold

dere ved termin.. ang mensverk i ryggen!


Gjest

Anbefalte innlegg

hihi... du skal se hun vil ut i kveld/natt.....og det hadde jo ikke passet dårligere da!! i dag og mårn er de eneste dagene jeg ikke vil føde. ellers har jeg gått å ventet på at noe skal skje helt fra uke 35.5..... men du skal se hun vil ut når det passer dårligst.... stakkar får helt vondt i meg med tanke på at sønnen min ikke hadde fått feire bursdagen sin..han som gleder seg så... krysser fingrene for at hun iallefall holder seg til i mårn kveld :) ikke har jeg så lyst til å ha dem på samme dag heller....kjipt for dem når dem blir større.... jaja, vi får nå se når hun har tenkt seg ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvordan går det jenter?? jeg fikk ikke noen kynnere av den drikken, mne NÅ skal dere høre hva som gjorde susen!!! mannen min kjente etter åpning, (han er lege) og fant ut at det virker helt modent og at livmorhalsen er kjempekort. han fikk en finger inn i et eller annet som han ikke helt var sikker på var innre eller ytre mormunn.. og kunne kjenne hodet til babyen vår!! nå er han ikke gynekolog, og jobber med helt andre ting enn dette til vanlig, men han er jo tross alt praktiserende lege, så teorien har hna jo:-)

 

etter denne undersøkelsen begynte jeg få kraftige kynnere som holdt på langt ut i natt, nå er det voldsom mensverk og har kommet en del slim! litt, men veldig slimete. gult på fargen..

 

mån om det skjer noe snart?? kvalmen som rakkarn er jeg og. får nesten litt panikk her jeg nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, kan ikke jeg komme så han kan sjekke meg og? haha :) har prøvd å kjenne selv og, og tror kanskje det er hodet jeg har kjent....men er sikkert ikke det :) jeg er og dødskvalm til tider, og det begynnte igjen i uke 35 med meg... og kvalme må jo være noe av det verste som man kan ha...iallefall min mening...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

På Linderusklinikken 22 631026 eller Nordstarnd Helse og velvære 22 740702 hos Mette Kim Groth. Hun er bare helt fantastisk. Utdannet akupunktør og jordmor. Jobbet som jordmor i mange år, og er veldig dyktig. Jeg har gått hos henne for å forebygge vann i kroppen, halsbrann etc. Funket bra! Jeg vet at hun driver med modning også, men jeg har ikke prøvd dette. Jeg har keisersnitt 29/9, da jeg har 2 fra før m/keisersnitt.

Lykke til!

Linsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He,he..... Plutselig står det flere gravide på døren som vil bli undersøkte....

 

Jeg er også kvalmen for tiden, bare jeg ikke spyr gjennom hele fødselen slik jeg gjorde sist:=)

Masse slim hos meg også i dag, ingen blødning men MYE slim.... Litt blodfarget.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke sende mumifar til Sinsen en tur da? Det gjorde jo susen hørtes det ut som!! Så kult... kanskje jeg skal sjekke på meg selv? Vet det er litt infeksjonsfare, men jeg har en flaske med sånn antibac som skal være desinfiserende? Kan jo smøre på litt av den... hmm... tror du det gjør noe, mumitroll? Håper det skjer noe med deg snart - har hørt om flere som har født etter at jm har sjekke modning/åpning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skal si til han at der er flere tjokke mager som har lyst å bli sjekket.. hehe.. nei, det går greit med meg.. har ikke kommet mer slim, men har veldig mensen verk og kynnere ca hvert 20 min. men det har jeg hatt i et par omganger før også uten at noe har skjedd.. men denne gangen føles det ut som det presser mer nedover, og jeg har en del stikk. gått tur i to timer nå, så håper det blir drita-vondt om ikke lenge.. hehe..

 

kastet faktisk litt opp tidligere idag, det bare kom og jeg ble helt sjokkert, hva var det liksom!? håper heller ikke på spying under fødsel denne gangen, gjorde det sist og fikk beskjed om at det gjør en ofte da en har passert sin smerteterske. huffa meg..

 

høres jo ut som du er på gang augustbaby! blod i slim er jo knallbra:-)

 

å nei, sizza, tror ikke det er farlig at du sjekker på deg selv. det spørs vel bare om du kommer langt nok inn! vask hendene godt, og ikke noen lange negler!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjente ingenting oppi der jeg... kjente noe veldig mykt - kanskje det var livmortappen? æsj, jeg får bare vente og la naturen gå sin gang.... skal kooose meg i helga og nye de siste dagene før baby kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, er vel uansett naturen som bestemmer her tenker jeg:-)

 

jeg har fortsatt den utrolig irriterende mensverken rundt hele mage og rygg, kjenner den går meg på nervene!! enten kan den ta sitt pikk og pakk og komme seg vekk, eller kan den utløse rier nå. er kjempelei av dette!! sover helt elendig og bare ser for meg at det blir overtid på 14 dager.. blææ..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ivertfall stille før stormen i dag, ingenting nytt.....

Stemmer det altså at man har nådd sin smerteterskel når en spyr under fødsel. Stakkar meg da, sist kastet jeg opp fra 3-8 cm åpning. Huffameg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gode gud jeg håper jeg slipper kvalmen og spying når jeg skal føde!! som om ikke smertene i mage og rygg er nok lissom....

 

stille her og. fremdeles maaasse kynnere og murringer...og problem med å gå. kjenner hun ligger veldig langt nede, for til tider føles det ut som om hun er på vei ut. og det er noe nytt jeg kjenner...begynnte å merke det etter at slimproppen hadde gått.

 

meeeen, hun kanke komme før kl 12 i morgen kveld. skal feire burdsag som sagt i mårn, så nå får hun pent nødt til å holde seg inne litt lengre..

 

men noen andre her som har vondt i ribbena?? jeg har sinnsykt vondt!! hun ligger og presser rompa si så godt hun kan opp i ribbena...jeg har faktisk ikke følelse igjen der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvorfor tar rier/kynnere seg opp om kvelden?? nå har jeg noen kraftige saker her, og det føles ut som om hodet er på vei gjennom fostersekken og ut!! presser noe sinnsykt ned,og det ilningene er jo vonde! håper livmorhalsen forsvinner ikveld, for hvis de ilningene har med moding og å gjøre så burde jeg være overmoden nå!!

 

nei, har ikke vondt i ribbeina. å glad for det er jeg. sitter kun i et belte helt nede og i tillegg så har han gymnastikk inni der og presser seg mot alle kanter, men ikke oppover:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter, var sikker på at jeg var fødeklar sist uke, med kynnere og masse plager. har derimot ikke hatt en eneste kynner på 3 dager, har kun vondt i korsryggen.

 

Blir litt frustrert av dette, men elstemann skal begynne på ungdomskolen på mandag å det vil jeg gjerne ha med meg. Tror jeg satser på terminfødsel som er neste fredag, håper jeg slipper å gå over tiden.

 

Ser ut for at dere andre føder lenge før meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, her var det mye artig å lese :-)

ja, hva gjør man ikke i ren desperasjon? Har ikke prøvd å drikke oljeblandinger, men har Laktulose, og klyster liggende på lur. Prøvde noen dager med intensiv sex, men sitter her fortsatt med termin i morra. Mannen min skal få barbere meg i kveld ( får ikke til selv ), og så får vi ta en runde etterpå, satser på at det gjør susen denne gangen.

Har ingen mensverk, og har heller ikke trodd at jeg har hatt kynnere, men leste nettopp en tråd her hvor kynnere ble beskrevet som om at babyen liksom presser seg ut av magen, og det har jeg kjent - så da har jeg ihvertfall kynnere ganske ofte! Jeg trodde det bare var ryggen hans som pressa skikkelig ut mot øvre del av livmora mi.

Har hatt noen stikksmerter som har kommet i tak, helt nederst i magen, men det er vel bare modningstegn?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke magen min kan synke mere jeg...klarer ikke å sitte nesten lengre engang. og når jeg skal reise meg er den klistret fast i låra...hahaha :) det er skikkelig hengemage :) og stygg som fy spør du meg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, hengamage nå er du stygg med deg selv....Du ser sikkert helt fin ut:=) Håper på mer kynnere i dag da jenter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god morgen medsøstre! ikke noen som er i fødsel enda alltså??! så kjipt!! jeg hadde noe voldsomme tak i magen igår kveld, men det har som vanligt roet seg i natt, og jeg har sovet kjempebra for en gangs skyld!! til og med bare tisset TO ganger!! utrolig men sant:-)

 

idag skal jeg få fotsoneterapi, og gruer meg for det er så vondt når hun trykker på de stakkars føttene mine! men det gjør jo godt, og jeg håper hun får fart på ting alltså!! hadde vært bra med rier nå, så hadde mannen min sluppet gå på vakt i ettermiddsag til i morgen. det er baksiden med legemann, vaktene er så sykt lange!!

 

håper dere allesammen får vondt idag!! *smil smil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker dere alle mye vondt jeg også, hihi...

 

Jeg har en del kynnere nå, og jeg bruker egentlig ikke ha det så tidlig på dagen... har vært litt kvalm og hatt mageknip i dag også. Nå skal jeg dra på et kjøpesenter og gåååå leeeenge.... kanskje det setter fart på ting. Har vært altfor rolig siste dagene... ha en fin dag alle - og husk at det er meldeplikt dersom noe setter i gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slik har jeg og det idag, pleier ikke ha sterke kynnere så tidlig.. men idag har jeg allerede hatt mange.. hadde noen skikkelige hugg iryggen og magen stramte seg.. menssmertene er der hele veien, sterkere idag. så nå får vi se da, hva fotsoningen kan gjøre for meg:-)

 

kosa deg på kjøpesenter Sizza:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja.. så var fotsonetimen over og hun mener jeg føder i helgen.. hmm.. fikk en ny time mandag hvis noe mot formodning ikke skjer i løpet av helga.. ikke noe vondter enda, men håper gjør man jo! så da går mannen min på vakt, og jeg blir alene igjen hjemme med en 2 årig gutt som ikke skjønner hvorfor mamma ikke kan hoppe og rulle rundt med han på gulvet:-) håper utrolig masse at det virkelig kommer igang i helga jeg nå, må nesten ta gutten på en tur etterpå og se om jeg får skikkelige kynnere av det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg traska på Metro kjøpesenter i 2 timer... endte bare med tom pengebok :) Kynnerne er her da...sterke og tette...og det er jo et godt tegn... får håpe det tar seg opp i kveld og i natt, men egentlig har jeg innsett at jeg godt kan komme til å gå sånn en uke til eller to... æsj, da dør jeg. En uke går til nød, men IKKE to.... så du fikk beskjed om å føde i helgen ja, mumi? Det er farlig å si sånn vettu, kan gi falske forhåpninger... men jeg har troen på at det starter snart for deg asså... siden du har disse menssmertene i tillegg. Har jo det jeg også, men ikke hele tiden... trodde ikke jeg skulle bli såååå utålmodig, men lengter så etter å se lillegutt. Ha en fortsatt fin dag med 2 åringen din...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...