Gå til innhold

dere ved termin.. ang mensverk i ryggen!


Gjest

Anbefalte innlegg

heia.

 

hun veide 3680 g og var 51 cm lang. hodeomkrets var 53.

 

tenkte jeg måtte legge meg snart...ganske trøtt... hun tar litt feil av døgnet, så hun sover absoulutt hele dagen, og er endel våken om natten... men hun svelgte ganske mye fostervann og blod, så hun er litt rar i magen. så må hun vel tilvenne seg stakkar :) el er hun utrolig snill. griner så og si ingenting, utenom når hun får mageknipene, da klynker hun litt.. men er vel vanlig det med nyfødte :) jeg sliter litt selv med etter rier...dem er ikke særlig gode. og så er det vanskelig å gå på do.... nei, er visst ikke bare bare å føde. vi jenter er steintøffe synest jeg som klarer det! :) ellers alt bra, går som en pingvin men. hahaha :)

 

håper alt står bra til hos dere og. og at sizza snart og er heldig. kommer nok hvert øyeblikk nå tror jeg :)

 

mumi ser det ut til har født. om ikke hadde vi nok hørt fra henne. hun ligger vel og koser seg med sønnen sin nå tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååh, heldige tira... men 53 i hodeomkrets??? Du har ikke snudd om på tallene så det skal være 35 da? JEG har 53 ca...hehe...så hvis du hadde pressa noe så stort ut der så hadde du ikke gått som en pingvin - du hadde ikke gått i det hele tatt.

 

Håper det snart er min tur...skal til ullevål i dag som sagt. Gruer meg litt, men gleder meg mest...vet ikke hva han har tenkt å gjøre jeg, men han sa at nå var det nok - jeg skulle ikke gå lenger på overtid. Han "fiksa" litt på kona si også, da hun gikk en uke over...så jeg håper han kan få fortgang på ting. Kos deg med den lille jenta di tira! Forresten kjempekoselig at du stikker innom tråden av og til...føler meg ensom og forlatt her jeg sitter igjen mutters alene med de dumme maseriene mine :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var du som hadde gått i klassa med broderen, var det ikke? Begynner vel kanskje i dag du og da? Jeg begynte kl fire i natt, er fortsatt hjemme og venter på at det skal bli en del verre..

Lykke til hos legen!

Tvi-tvi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var meg ja!! Ja, håper han kan få litt fortgang i ting asså, for en uke på overtid er mer enn nok synes jeg! Virker som om alle er skapt for å føde unntatt meg...og nå har du også fått rier - heldiggris. Lykke til du også - håper det tar seg opp snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JO det kan jeg tenke meg at er pyton!!

Jeg er glad det satte i gang nå, for jeg trur jeg hadde klikka. Nå er det sju minutter i mellom dem her., og de er ganske vonde. Får vel kanskje ta en tur ut på sjukehuset! Skal sende deg noen telepatiske riewibber så kanskje du klekker fortere enn svint du også! Men FY altså, at det går an å glemme sånt. Fatter det ikke!

Men det går jeg utifra at du har regna deg fram til sjøl...

;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

phu! 39 sider for å finne tråden....svett nå ja :)

 

ville bare si at jeg kommer til å savne denne tråden.... nesten litt trist at svangerskapstiden er over.... skulle av og til ønske litt at man kunne skru tilbake tiden. var jo ganske gøy og spennende å sitte her og chatte.

 

kos kos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg ble ganske sjokkert når jeg så denne tråden dukket opp igjen...hadde du spurt meg tira kunne jeg funnet den for deg...ligger lagret hosmeg..syns det var så spennende at jeg måtte ha den på favoritter hi hi...

 

Nå er jeg der dere var når dere startet denne tråden...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :) går det ann å lagre altså?? hvordan gjør man det?

 

ja nå har ikke du lenge igjen :) kan skje når som helst nå. har du barn fra før? som du har fått før el etter termin da? får håpe du slipper å gå over. er glad jeg slapp det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så det tidligere ble snakket om modningsakupunktur her. Noen som har erfaring med at det kan sette i gang fødsel? Tenker om jeg kan slippe å gå over termin... Har ikke termin før 25 okt, og skjønner at jeg ikke kan begynne med denne akupunkturen før uke 37.. Begynner å bli så lei.. Har en plagsom bekkenløsning, og har kynnere i ett sett... føler jeg beveger meg som mormor på 80 år, hehe...

 

*termin 25.10*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tira: trykk på favoritter og ok....eller du kan kopiere ut linken og ha den på skrivebordet så finner du den fort igjen...:) eeeller du kan bare spørre meg så finner jg den for deg...er du gullsmokk medlem så står den under: mine siste innlegg...:)

 

 

Anonym: Hvorfor er du anonym??? Jeg har tatt.m.akupunktur to ganger og skal min tredje gang imorgen...jag har blitt moden av akupunkturen så det virker på meg...men ingen fødsel enda da...:( hvilken er du i?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! såg helt plutselig den gamle tråden vår! enig med deg tira, det er jo vemodig å se den jo, så masse spenning, frustrasjon og tanker inni denne tråden at det er helt vanvittig!!

 

nå har vi snart født allesammen, bare deg igjen Lailaelin! og snart er det din tur også:-))

 

noe nytt på gang med deg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er litt trist :( er jo veldig glad for at fødsel og sånn er over, men vil nok savne å gå gravid litt og.. var jo siste gang for min del. jeg skal ikke ha flere barn.

 

ja er jo bare 4 dager til lailaelin har termin. skjer nok noe når som helst nå :) du må holde oss oppdaterte lailaelin!

 

hadde jo vært artig om vi møttes til en liten fest eller noe om noen mnd når bebiene har blitt litt eldre. og pappaene kan være hjemme med dem. Eller??

 

jeg skal nå på min første fest den 28 okt. besteveninnen min blir 30 år da. blir hjemme der hvor jeg kommer fra på den lille lokale puben vår. hehe. kan bli kos det. og det greie er at mannen er bare 5 min unna, så skulle det være noe med leah kommer jeg meg fort hjem. og det er jo greit og betryggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lailaelin: trykker på favoritter? hvor finner jeg det? er ikke medlem av gullsmokken. jeg må bare lagre denne, står liksom fra riene mine begynnte og helt frem til 3 timer før jeg fikk leah...så må nesten spare på denne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

da er det på tide å trekke frem denne vanvittig lange tråden igjen.. hehe.. må jo nemlig spørre hvordan det går m siste jenta ut, Lailaelin! er det noen som vet noe om henne!

 

aksel er nå blitt hele 6 uker gammel, utrolig hvordan tiden springer i vei!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hvordan går det egentlig med lailaelin???

 

kan ikke du slenge ned noen ord om du ser denne?

 

kanskje greit å dytte den litt da :)

 

ja går jammen fort. Leah er allerede 1 mnd og 19 dager gammel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

tuddelutt.

 

måtte dra frem den "korte" tråden igjen :)

 

hvordan går det med deg lailaelin? med meg, mumitroll og sidsel går det kjempebra :)

 

Sleng inn noen ord om du kommer over denne.

 

klemz..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

jeg bare måtte dra frem den gamle tråden vår...der vi sleit oss igjennom både det gjennom den ene vondten etter den andre....ja det var tider det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...