*Lucia* Skrevet 10. august 2006 #1 Skrevet 10. august 2006 Det har tetta seg helt i øret mitt. Skikkelig ekkelt. Kom når jeg dusja. Får det rett og slett ikke ut igjen...... :-( Noen tips???????
popkind Skrevet 10. august 2006 #2 Skrevet 10. august 2006 Hell i litt lunken olivenolje, stapp inn en bomullsdott - la det virke noen timer - gjenta etter behov.... Skal se det løsner.... Lykke til
*Lucia* Skrevet 10. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2006 Æsj! Det hørtes skikkelig ekkelt ut. Men jeg skal prøve!! Skal jeg bare varme opp olivenolja da?
Hermelina Skrevet 10. august 2006 #4 Skrevet 10. august 2006 Det vil nok løse seg etterhvert. Tror du må varme den til kroppstemperatur, sånn at den ikke er for kald eller varm. Det er jo noen viktige organer inni øret der også! Har helt panikk for å få vann i ørene nå, etter at jeg fikk det i fjor sommer på Raufoss. Tettet seg helt og så fikk jeg ørebetennelse, like før vi skulle på sommerferie, selvfølgelig... Jeg fikk noe av legen for å løse opp ørevoks, husker ikke hva det heter, men det er reseptfritt på apoteket. Da skulle jeg skylle med kokt avkjølt (!) vann etter at den guffa hadde virket en halvtime. Og så gjenta ved behov. Men hvis det bare er vann så vil det komme ut av seg selv, må bare være tålmodig!
*Lucia* Skrevet 10. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2006 Prøvde med olivenolje og det hjalp!!! :-) Det var DEILIG!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå