Gå til innhold

liste over de som kommer tors. 31 august på peppes i oslo! (jeg fyller på etterhvert som det kommer inn på [email protected], eller fyll inn selv..så booker jeg bord ca en knapp uke før ;)


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er kanskje litt etternøler, men har veldig lyst til å komme på treffet 31.august! Kjenner alle på lista hverandre fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi som er på lista akkurat nå har møttes en eller to ganger før, men det sist gang var det mange som ikke hadde møtt hverandre før så det blir sikkert det denne gangen også. Det er ikke skummelt! Vi er veldig hyggelige! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

et var dumt.. men blir helt sikkert møte i september også! Kanskje oftere enn en gang i mnd etterhvert om det er stemning for det? Vet et er mange av oss som er sykemeldte og kjeder oss.. ;))

Får prøve styre unna torsdager og mandager (da er yvette og jeg på yoga ;) da!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt nervøs og kjenner ingen fra før av... (hihi...) men jeg har gjerne lyst treffe dere. Skriv meg opp på listen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg :)

 

Kanskje du burde skrive opp Miio, i stedet for Yvette ? Kanskje noen som blir forvirra hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lyst til lå bli med i en BiM-gjeng. Ble kjent med mange sist jeg gikk gravid, men føler denne gangen at jeg ikke vet hvem noen av dere er. (Har kanskje vært litt slapp på forumet her også, så jeg kan vel kanskje skylde meg selv.)

 

Hvem er dere som står på lista nå? Hvor gamle? Førstegangs? Fødeplass? Hvor omtrent bor dere osv? Hadde vært kjekt å vite litt om dere før man nervøs tropper opp på Peppes...

 

Selv er jeg 33 år og har termin 6. november på Rikshospitalet. Har en sønn på snart 6 fra før, gift, hund, stasjonsvogn (hehe, en skikkelig A4-familie snart) og bor mellom Smestad og Skøyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter

Skrev jo at jeg ikke kunne pga yoga, men jeg kan jo svippe nedom i halv sjutiden da er jeg jo ferdig. Blir det som siste satt vi jo til 22:30......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Velkommen skal du være! ;)

 

Jeg er 23 og venter første mann - jente - 8.desember - på riksen. bor på fredensborg. Gifter meg i juni neste år.

 

Vi som har møttes før er i alle aldre.. To av de som var der sist hadde en fra før. Og tror kanskje det kommer to til denne gangen som har en fra før.. Termindatoene var fra oktober til desember sist gang. Og så var det veldig hyggelig! ;) Som vipspis skrev, så varer det gjerne en stund, tiden går så fort når man skravler i vei!

 

Skriver deg på nå jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... kanskje jeg skulle dukke opp en tur hos dere, om det er i orden?

Jeg er 28, har termin med første 22.10, bor på Vålerenga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angelas baby

tette

bekkeblom

freckles

ylva

miio

krissy

pilt

mapsi

chouette

El eResa

 

Måtte stryke meg av lista, får ta det igjen:)

VipsPips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i dag- 25.august - booket bord til 11 personer til den 31.august!

Peppes nederst i karl johann

står på "TETTE"

(vi er til nå 10 mener jeg, dvs at d er rom for en til, om fler vil henge seg på går det helt sikkert skvise inn fler rundt bordet)

 

me sjåast

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gjerne med, har ventet så lenge med å melde meg forde vi skal flytte fredagen, men litt får mannen ordne også ;)

 

Når skal vi møtes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angelas baby

tette

bekkeblom

freckles

ylva

miio

krissy

pilt

mapsi

El eResa

Andrea m/Helene i magen sin:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...