Gå til innhold

Påmeldingsliste til 15. august-treffet på Italiano for nov/des/jan-jenter :)


selfangerkjerringa

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har heller aldri vært på Bim-treff og har kjempelyst å komme i morgen. Må ta ett aldri så lite forbehold, ikke sikkert jeg rekker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg TROR jeg kommer :):) Har veldig lyst, men får se om tiden strekker til. Har kun vært med på ett treff før, da vi spiste indisk (sterk!) mat :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Da har jeg telt over lista og vi blir mellom 16 og 21 stykker!!!!!!!!!!!!!!

Minst 5 nye denne gangen også, herlig!

Dette treffet blir det treffet med flest deltagere så langt;)

Gleder meg og tror jeg er der fra litt etter halv 7..........Kommer rett fra jobb;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa mi :) Jeg har endret bestillingen til 18 stk, med forbehold om at vi kan bli 2 fler. Det var ikkeno problem fikk jeg beskjed om, vi er hjertlig velkomne hele gjengen - med og uten nykker og pica :) Gleder meg masse!!! Både til mat og skravling, og kanskje en 1D-klem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klem skal bli!!!!!!

 

 

 

 

............hvis jeg ikke er for kvalm av lukta av pasta kan det hende jeg skeier ut og gir deg 2;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ka-ping og dere andre!

 

Gleder meg til i kveld! Men siden det er første gangen for meg, så kan jeg ikke akkurat se etter kjente fjes:) Derfor; er bordet reservert i navnet "BiM"?

 

Tviler forresten på at det er mange andre som er så mange der i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det pleier å være reservert til BiM, ja. Men bare se etter et bord med masse skravlete jenter - pleie ikke å være så vanskelig å få øye på ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bordet ER reservert på BIM :) Jeg antar det vil være innerst i lokalet, til høyre når en kommer opp trappa, og så inn til venstre. Tror jeg. Men det er bare å spørre, de er superflinke de servitørene, og alle vet at det kommer en gjeng gravide og skal spise ikveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg fikk ikke gitt beskjed om at jeg desverre ikke kunne komme i kveld... Migrene...

 

Håper jeg får det til en annen kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...