Gå til innhold

Påmeldingsliste til 15. august-treffet på Italiano for nov/des/jan-jenter :)


selfangerkjerringa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kommer dessverre IKKE.... jeg skal bestille bord og oppdatere påmeldingslista og alt det der, men jeg får ikke til å komme. Lillejenta mi begynner i barnehagen den 15., og tar fri jobb for å være med henne. Dvs jeg er ikke tilbake i Trondheim igjen før den 16.

 

NESTE treff dermiot er dere garantert en storkjefta uttrønder ved bordet med stor mage og stor apetitt på blekksprutringer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oi oi! Jenta her e tilbake fra feri! Kommer mest sannsynli om ikke annet kommer i veien:) Noen som har lyst å bli me på en ettermiddagscafetur før den tid???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne godt tenke meg å være med jeg og en dag :) Selv om jeg ikke slutter før 1530...

 

Men kan vi lage egen tråd på dette så det blir litt greiere for meg å bruke påmeldingslista her som påmeldingsliste når jeg skal bestille bord? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer. Er midlertidig tilbake fra ferie, og rekker akkurat dette treffet før jeg reiser til Koratia en uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal være med denne gangen! Har så innmari lyst, så jeg skal driste meg til det denne gangen. Aldri vært med jeg...

 

Gleder meg veldig da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rekker desverre ikke dette treffet, og neste treff er jeg i Portugal, men får komme sterkere tilbake etter den tid! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...