Gå til innhold

Da har jeg også vært på UL, vi skal ha.....

Anbefalte innlegg

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

en liten gutt!

Jordmor kunne vise oss både pung og tissemann!

Må på ekstra UL neste uke, for han gjemte hodet sitt så godt at jordmor ikke fikk målt det og dermed ikke fastsatt termin. Hurra for ekstra UL!

Fortsetter under...

ÅÅÅÅÅ gratulerer!!! Var det ikke en fantastisk opplevelse??? Vi har også vært på UL og fikk bekreftet at det blir en gutt og jeg hadde aldri trodd at man kunne se kjønnet så godt. Det var liksom ingen tvil om at det var en tissefant vi såg hihi:-)

Var det ikke deilig å få bekreftet at alt var ok vel?? Nå er det bare å vokse å kose seg! Håper at formen din er bra og at dere hadde et koselig treff igår:-) Jeg hadde ikke mulighet til å møte igår, men er klar til neste gang!

Ha en fortsatt superduper sommer:-)

Sisseline

:-)

Ja, Sisseline det var tydelig en diger pung og en liten tissefant! Ja, det var kjempekoselig treff i går. Vi var 14stk på det meste!

Vi tar et nytt treff i slutten av august, håper du kan komme da!

Klem

Annonse

Ja, alt var som det skulle. Er så rart å vite at det kommer en gutt! Blir mye mer virkelig nå!

Vet også nå hvorfor jeg ikke har kjent så mye spark, morkaka ligger på fremsiden.... håper jeg snart får kjenne masse jeg også!

Hvordan er formen din i dag?

Ja, det er så mye mer virkelig nå. Nå vet du også på en måte hvordan babyen ser ut!

Du er heldig som skal tilbake allerede da :)

Du kjenner vel sparkene snart!

Fikk du mange bilder?!

Formen i dag er ikke noe særlig. Da jeg kom hjem i går så holdt jeg på å besvime i gangen... Helt jævlig. Samboern sier at jeg MÅ til legen nå. Vet det er det jeg bør, men... er så redd for hva dem sier på jobb....

Drit i jobben! De har ikke akkurat gjort deg noen tjenester, hvorfor skal du stå på pinne for dem? Er du ikke i form, så gå til legen! Hvis de har så innmari behov for deg der så får dem hoste opp en fast stilling!

Vi fikk 2 bilder, han lå så dumt til så det var vanskelig å ta noen bra. Har jo en sjanse til da! (";)

Håper å kjenne mer spark snart, men morkaka ligger foran og da kan det ta lenger tid.... er litt utålmodig jeg da. Ville helst ha kjent det godt for lengst!

Håper du føler deg bedre snart!

Hei! Å, så moro! Ja, rart ikke sant når en ser kjønnet så godt? :) Da er vi 3 som venter gutt med Sisseline, kjempemoro! Morkaka mi ligger helt klart ikke foran, jeg blir sparket døgnet rundt! Jeg drakk 1/2 liter cola før ul og da var det liv i leiren.. Ler. Var redd den lille skulle ligge muuusestille. Men han var svært aktiv (kremt kremt). ;)

gleder meg til nytt treff, blir kjempefint å se dere igjen!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...