Audrey Horn Skrevet 24. juli 2006 #1 Del Skrevet 24. juli 2006 Plutselig klarer jeg ikke Grønn Bris lenger, har vært yndlings drikken min lenge nå, men nå må jeg ha blå..... Appelsinjuicen min smakte heller ikke så godt som den pleier da jeg spiste frokost idag..... Hm... andre med samme opplevelse? Føler ikke at det er noe som er bedre egentlig, men må ha brunost hver dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2006 #2 Del Skrevet 24. juli 2006 Skal si det er rart ja, her om dagen smakte det plutselig metall av gulosten..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. juli 2006 #3 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg har byttet ut hvitosten og italiens salat (som jeg alltid har vært helt avhengig av) med brunost, leverpostei... juice er byttet ut med melk.. ( Melk... jeg har ikke drukket det på evigheter!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 24. juli 2006 #4 Del Skrevet 24. juli 2006 Ja hormonforandringer gjør mange rare ting med oss jenter under graviditet!!! Jeg som var sååå gla i f eks Taco klarer ikke tanken på det en gang nå!!! SNEDIG!!! hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. juli 2006 #5 Del Skrevet 24. juli 2006 Åh, nå fikk jeg lyst på brunost på ferskt brød! Mmmmm.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå