Gå til innhold

Livet er en berg- og dalbane, ny UL i morra...

Anbefalte innlegg

Som noen kanskje vet fikk jeg konstatert MA torsdag 20.juli.(uke 8)

Dette var på ferie, så vi dro til Trondheim med det samme, ville høre med St.Olavs hva vi skulle gjøre.

Fredagen var vi der på ny UL.

Der kunne legen se hjerteaktivitet, men knuppen vår var altfor liten, bare 6-7mm.

De ville se det an, så i morgen skal vi ta ny UL....

Jeg var langt nede etter at vi fikk første beskjeden, og helga har vært rar og lang. Tankene svirrer.

Kan det virkelig være at spiren bare vokser sent?

Hva gjør de dersom alt er likedan i morgen?

De tar vel ikke utskraping når de ser hjertet banker?

Huff, måtte bare få ut litt jeg, gruer meg sånn til i morgen...

Fortsetter under...

Huff ja det kan du si. Skulle tro vi som har vært igjennom assistert befruktning har vært igjennom nok nedturer. Men livet har aldri vært rettferdig og blir nok aldri det heller.

Kan ikke forestille meg hvordan det er først å beskjed om at det ikke er noe hjerteaktivitet og så få kontrabeskjed. Regner med dere har hatt en tøff helg.

Håper så inderlig dere får en positiv beskjed i morra, men som du selv sier er det kanskje greit å ikke skru opp forventningene for mye. Da blir vel skuffelsen og sorgen desto tyngre å bære.

Krysser fingre for i morra.

Stor trøsteklem fra

Ja det er virkelig mye vi skal igjennom.... Du må være skikkelig frustrert oppe i hodet nå! Jeg håper iallefall på det beste for deg i morgen og at du vender hjem fra ultralyden med det største smilet rundt munnen...

Krysser fingrene.....

Hei Sunniva,

Kan ikke si så mye er enn at jeg føler med deg, og vet hvordan du har det! Jeg har svart deg på 1. trimester. Jeg skal krysse fingrene for at dere får en positiv beskjed i morgen. Vet du hva, jeg tror det er viktig at du beholder litt av håpet jeg, for hva hadde vi vært foruten håp?

Tenker på deg i morgen!

Jeg skal selv ta hcg på st. olavs i morgen, og ul på tirsdag. Jeg har ikke noe håp igjen for denne runden, men håper på at det skal gå bra en annen gang...

Lykke lykke til i morgen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...