Gå til innhold

Andre her inne som gjerne vil gå over termin?


Sommerblomst

Anbefalte innlegg

Jeg har termin om ei uke, og ennå er det mye som gjerne skulle vært ordnet før fødselen. Kjenner mens-vondt i ryggen, og har oftere kynnere. Håper bare det er modning som er på gang, og at det ennå er noen uker til fødselen. Forrige gang fødte jeg ei uka etter termin, og jeg håper at jeg går over termin denne gangen også. Føler at de fleste her inne er utålmodige, og vil helst føde før termin. Jeg er stor og tung + BL, så det går sakte med alt som skal gjøres. Noen andre som har det slik? eller er dere klar til fødsel alle sammen? Mannen min har det bare så utrolig hektisk for tiden jobbmessig, så alt huslig faller på meg. Tungt å få gjort unna annet enn vanlig husarbeid når jeg er høygravid. Det er vel siden svigermor skal bo hjemme med 3 åringen, mens vi er på føden og derfor vil jeg ha huset litt i orden. Vel, dette ble et langt innlegg med klaging, sorry. Jeg er vel heldig som IKKE er utålmodig, men skulle gjerne brukt denne tida før fødselen til å slappa av og laddet opp batteriene. Godt å få ut litt frustrasjon!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har trmin til søndag, har ikke lyst til å føde men vil jo egentlig ikke gå over tiden heller. Er møkk lei nå!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har gitt opp å få ting gjort, derfor vil jeg føde NÅ og se om jeg får gjort litt...ja etterpå..hehe!! var ikke lei sist svangerskap...men nå..møkklei fordi alle sier jeg kommer til å føde så kjapt at jeg må holde meg nært sykehuset...så vi får ikke være hemme å nyte siste tiden..må bo i andres hus..glad folk er på ferie så vi slipper legge oss innpå folk som er hjemme...låner hus av nære slektninger nå-----så NEI, JEG VIL IKKE GÅ OVER TERMIN!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke gå over termin på tirsdag, er så lei nå at jeg har mest lyst å grine! Så, nei, vil IKKE gå over termin!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 31.juli, og for meg må bare barnet komme. Det meste er kjøpt inn og klar til bruk. Samboeren min er mer utålmodig enn meg.. Ønsker ikke gå over tiden, men regner med jeg gjør det siden det er førstemann... Er ikke lei enda, eneste er at det skal bli kjekt å bli kvitt magen - på en måte, for da er det lettere å få gjort noe her hjemme..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...