Gå til innhold

mas og sjas i juni/juli/august gjengen!!


AE84

Anbefalte innlegg

Gratulerer så masse Dorthe, tenker dere koser dere masse nå! Gleder meg til å treffe Hedda.

 

Og Siv - det er nok ikke lenge igjen nå. Tenker på deg!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!

 

Nå e me hjemma igjen!Det e heilt utrolig fantastisk å ver mamma!Eg nyte kvert sekund,og tårene komme så utrolig lett!:)

Hu e heilt nydelige,med masse mørkt hår..

 

Fødselen gjekk ganske greit!De tok vannet på meg 09.40 på fredag,og en halvtime seinere hadde eg sterke rier med 2-3 min mellomrom.Fikk både epidural og lystgass,så eg hadde det kjempefint frem til ca 7-8 cm åpning..Eg smilte og lo mellom riene,og 20 min før Hedda va ute har me bilder av meg kor eg bare ligge å glise,hehe.

Blei litt dramatisk i slutten då men...

Hu kom ut med nesen først,så hodet var bøyd så langt bak det går an,måtte dessverre få hjelp med vakum,men gikk heldigvis fint!:)

Ellers så mistet eg 1.5 l blod og måtte itillegg opp å få full narkose å få ut morkaken som ikke ville ut..Ble litt masse som skjedde på slutten,så Reidar tok telefonlisten min for seg og sendte mld rundt omkring til alle kjente:)

Nå e alt fint,å begynne å kjenne at eg ikkje blir så lett svimmel lenger..Me e verdens stolteste foreldre nå,og har det heilt fantastisk!!

Glede meg masse te å treffa alle dokker andre igjen!

 

Og te Siv,eg håpte virkeligt at eg sko se deg på barsel i helgå,men nå kan det jo umuligt ver lenge igjen!!Hør me jordmor om igangsetting,de pleie visst å ver snille hvis du e moden og har hatt åpning ein stund!Uansett så må du ha lykke te,eg e heilt sikker på at fødselen e rett rundt hjørnet!

 

Snakkes snart folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fekk melding av siv kl 17.38...: eg har rier hi hi...det jør vondt. jippi, endeli!

 

hehe...festli...eg sa hu måtte holda meg oppdatert...og hu sa hu sko prøva så lenge hu klarte...har ikje fått någen meldinger tebage...så eg hb og reine me hu e komt seg på føden då!!??!!

 

 

Dorthe: d hørres ud som dåkkår kose dåkkår masse...d e herli:) må nyda dagene samen nå så maen e hjemma...

åsså glede eg meg te å få treffa hedda, blir kjempe kjekt å se d lilla nåde;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden me alle e i mål nå..så håpteg me konne komma oss øve te dinbaby... nå e eg så lei av å hoppa fram å tebage fra dib te bim!!

 

snakkes på dib då;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...