Gå til innhold

Solnedgang og DIB - med sjøen klukkende rett under tærne:-))))


Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Så var vi vel installert på Holmsbu Spa & Resort!

Snille bror inviterte oss med på 1 uke her ute. Litt kluss med kjæresten og vips ble vi innbyttere....litt trist, men også glade for at vi ble invitert med når det først ble slik. Veldig overraskende ferie på oss. Så nå sitter jeg på verandaen, utenfor suiten, 3 etasjer oppe og ser rett ned i vannet, levende lys på bordet, cider i stettglass (ammer jo;-) og inne på DIB, trådløst og greier her;-) Har det som en dronning jeg!!!

Nei dette var virkelig deilig!!!

Imorgen jenter, ja da skal jeg stå opp tidlig og ta på treningstøy (!!!) og ta meg en tur i treningsstudio og ta en svømmetur i bassenget før frokost....tror jeg:-)

Oi oi oi som vi skal kose oss disse dagene!!!

GOD SOMMER JENTER:-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det der hørtes innmari deilig ut =)

 

Jeg sitter inne og svetter, selv om aircontionen i vinduet står på for fullt.

Vi har det altfor varmt til å være ute, men skal jo snart til trøndelag, og da blir det vel andre boller =)

 

Kos deg, det der har du helt sikkert ærlig fortjent!! Kos dere kjempemasse, og nyt denne ula, og gjem minnene godt, så du kan ta dem fram når høststormene uler rundt husveggen.

 

God sommer til deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det drypper sånne overraskelser på deg også, etter alle ting du har opplevd det siste året!!! Det er fantastisk deilig på Holmsbu!!! Boblebadet ute i solnedgang (eller soloppgang) er å anbefale!!! Kos deg masse!!! Hvis du går tur litt innover kommer du til mitt barndoms paradis, Rødtangen... Sukk... mimre, mimre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm....så du har vært her og kost deg ja;-)

Skal rusle noen turer med Hannah og sondere ut jeg:-)

Våknet ikke før kl 0930 her så treningen utgikk....bombe....men har tatt boblebad og steambadstu og svømt noen meter....før frokost....herlig og bestilt meg spa-behandling i ettermiddag....sukk...koser meg aldeles vanvittig her:-)

Dette burde være obligatorisk for nybakte mammaer på lik linje med vaksine til babyen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren. Det hørtes veldig deilig ut:-)) Har en god nyhet til deg. De nye rettningslinjer for amming sier at det faktisk er lov med et glass vin:-)) Det er ikke greit når vi er gravid, men faktisk greit når vi ammer. Dette er fra helt sikkre skilder fra nasjonalt ammesenter på Rikshospitalet.

 

Kos deg videre og nyyyt.

 

Selv har jeg ikke hatt det så værst hjemme i Sverige heller. De tre store ble igjen og jeg kom hjem til Asker tidligere idag. Barna koser seg veldig hos mormor og morfar. Den eldste jenta har vært utrolig søt, laget kjempegode smoothies, og koset med Thyra masser.(Og shoppet uten penger:-))

Gutten min på 14 1/2 har vært ute med båten, sammen med kompiser og damer!!!hele dagen lang... (kjør ikke en meter uten det norske flagg, det liker svenske jenter:-))

Lille storesøster på 10, har lært å svømme på ryggen, og vært hos en snill hyttenabo og lært å brodere. Thyra har sovet godt i vognen i flere timer vær dag, så hun har nytet sommeren hun også. Det er bare så deilig med SOL. Drar tilbake igjen om en uke, for å feire min svigerinnes 50 års dag. Det blir kjempekoselig.

 

Lille Thyra er også en berest dame. Kanksje det blir så for jenter født 4 april??:-)). Hun er i hvertfall veldig grei å ha med i bilen.

 

Akkurat nå så stresser jeg og samboern med å få sån noenlunde ferdig stue til barnedåpen 6 aug. Da rammler det in familie fra Sverige og Danmark for en langhelgsfeiring av lille Thyra. DET BLIR KOSELIG DET

 

Tenk så heldige vi er som har de herlige ungene våres... De er gull verdt.

 

Somsagt kos deg videre og nyyyt deilige dager med familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk:-) Her er det kos og nyting for alle penga:-)

Vi skal reise til Ålesund neste uke, for vi skal ha barnedåp hos min samboers foreldre 30.juli. Kjekt for dem å få være med og organisere litt også, og jeg er kjempeglad for all hjelp. Kjenner jeg svigermor rett så er vel det meste klappet og klart før vi kommer:-) Eneste jeg har sagt at jeg VIL er å ordne pyntingen av bordet og blomster og servietter og slikt. Elsker å pynte bord og har kjøpt noen nydelige rosa engleservietter som jeg skal bruke. Er veldig glad i engler og har jo fått en liten rosa engeljente, så det må vi ha:-)

Idag har vi ligget rett ut i solen og kost oss, Hannah har stort sett sovet. Men akkurat nå er hun lite fornøyd, blir litt mye surr med rutinene når vi er på ferie her, men pytt pytt. Det tar vi igjen siden...

Lykke til med forberedelsene til barnedåpen, blir hyggelig det også!

Og ja....vi er kjempeheldige med disse små tussene våre:-)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...