Gå til innhold

Dere som vet kjønnet, har dere tenkt på navn?

Anbefalte innlegg

Vår jente skal hete Sigrid, det er 99 % klarert og bestemt:) Alternativene våre er Idunn og Ingeborg. Ingrid var lenge med, men vi gikk bort fra det fordi det er blitt så populært. Blir derimot anderledes med deg som skal ha dobbeltnavn, vi har bestemt oss for at ett er nok:)

Fortsetter under...

Jenta vår skal hete Mia Elise. Er fortsatt litt usikker på om vi beholder Elise, men syns fornavn og etternavn på seks bokstaver blir litt kort. Egentlig en helt dustete tanke.. Liker så godt navnet Elise, og tenk hvis jeg aldri får jente igjen? Da kanskje jeg aldri får brukt det! Hmmm, tar jeg alle jentenavn jeg liker kunne denne ungen brått fått 14 mellomnavn!

Her i huset har "pappa" bestemt at sønnen hans skal hete Marco, etter Marco van Basten he he. Synes det er et fint navn jeg. Ikke mange som heter det. Har ingen jentenavn klart ennå, og kanskje vi slipper og finne et også, for på ultralyd viste det tydelig at det antagelig blir en gutt. Du skulle sett mannen min da jordmor sa det. Han var helt i ekstase over at det var en "Marco" i magen. Så helt klart den lille tuten på ultralyden. Så nå kan mormor begynne og strikke babyklær i blått garn. Hun har allerede strikket et sett i lilla og et sett i gult.

Annonse

Jeg vet ikke kjønn, men svarer likevel. Sliter veldig for jeg finner ingen navn jeg virkelig liker.

GUbben kommer ikke med forslag heller, sier bare ja eller nei på forslagene mine.

Jente: Sofie, Emma, Mathilde

Gutt:Noah

Trenger sårt flere på listen, men kommer ikke på noen som jeg virkelig liker.

Synes Lukas er fint, men det heter nabogutten som er født i år og kanskje blir klassekamerat.

Å så skal det jo matche litt til Mathias som vi har fra før.

hehe... har en gutt i magen min men tenkte jeg kunne fortelle både guttenavnet og jentenavnet jeg har...

Guttenavn har jeg Simen August, (dra litt på au) simen etter min oldefar og august etter sambo sin oldefar...

Jentenavn Sofie Isabell, bare fordi vi synes det er så nydeli...

her venter vi en liten gutt....og etter å gått igjenom navnebøker og sider på internet, satt vi igjen med tre navn vi begge likte....men nå har vi bestemt oss,...inni magen vokser TOBIAS gutten vår....gleder oss masse til vi får møte han...:)

Jeg bestemte meg for 5 år siden. Jeg skulle ha en jente, og hun skulle hete Mathilde. Etter UL ser det ut til at de blir slik. Bare synd at Mathilde er på vei tilbake nå, håper ikke så mange kaller jentene sine det, for det er sikkert kjedelig. For henne å hete det samme som 'alle andre' altså..

Annonse

Fra jeg og sambo ble sammen for seks år siden har vi hele tiden snakket om at hvis vi noen gang skulle få ei jente, så skal hun hete Aurora. Vi har fått beskjed om at det ligger ei tulle å vokser i magen, så det blir nok Aurora selv om det har blitt mer populært de par siste årene! Har en sønn fra før av som heter Julian, og syns de navnene passer sammen... begge kan også brukes i usa (hvis vi noen gang kanskje flytter dit??)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...