Gå til innhold

trenger tips fra dere som har født...


NEI-TIL-LAKEN

Anbefalte innlegg

hva gjorde dere i forkant av fødsel??noe som påvirket at dere begynte føde tror dere??stripping..pizza..sex...husarbeid osv osv?? er nyskjerrig på om det har funka for noen...for neste uke kommer jeg til å sette i gang med desse tingene..da spesielt sex..som jeg absolutt ikke orker tanken på...alt av bevegelser av egen kropp er jo vondt..hehe!

 

husker forrige gang jeg føda...hadde sex 3 dager før fødsel...det kan ha bidratt litt...men trenger vite hva dere har gjort....for har glemt alt annet jeg gjorde forut min første fødsel...!!

 

TAKK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rakk så vidt å begynne med å prøve å få ting til å skje jeg. Fødte jo 13 dager før termin.

 

Hadde sex kun 2 ganger hele svangerskapet. Men17 dager før termin begynte vi med sex igjen, hehe.

hadde 1 gang om dagen frem til dagen da vannet gikk. hadde sex om morgenen og sex om kvelden, 1 time etter sex på kvelden gikk vannet :)

 

tilfeldig eller ikke, liker å tro at det var veldig effektiv sex :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte med svake regelmessige rier rett etter at vi hadde sex. Vannet gikk dagen etter vannet. Hadde tidligere i uka spist en del kanel, men vet jo ikke om det hadde betydning. Men sex hjalp iværtfall!:D Verd et forsøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvelden før vannet gikk, var vi en tur på city syd (stort kjøpesenter i trondheim) å gikk og kikket, og vi hadde sex... :) Til middag hadde vi grillmat.. JO, også rydda jeg i kjøkkenskapene den dagen.

Hadde også sex kvelden før det igjen, og da fikk jeg noe som lignet på rier, men de forsvant. Har troa på at det fungerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut til at sex kan ha virkning ja...så nå blir nok mannen min gla....hehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jueg var på sykehuset i dag, for å måle knøtte. Var noe snakk om at ho var veldig stor.... Nok om det,ho var ikke det alikevel...

Men han legen sa at detb er samme reaksjonen på sæd som på den gelen de bruker for å sette i gang en fødtsel. Men han anbefalte tre avganger for mannen før det funka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...