Gå til innhold

blir helt vanvittig sliten av henne, et lite hjertesukk fra en sliten mor i freiemodus

Anbefalte innlegg

yngste jenta vår er 14 mnd og VELDIG aktiv. hun er høyt og lavt hele dagen og finner på det utroligste. Hjemme går det greit, for vi bor etter forholdene, dvs at vi har lite "stæsj" som pyntegjenstander. men nå denne uka er vi hos mamma og pappa og her er det et lite helvete! de har så mye ting og tang rundt omkring at det er helt utrolig! dessuten har de en trapp som ikke er sikret med grind. mamma mener det er unødvendig ettersom vi tross alt ikke er her så ofte liksom. men hun kunne hatt henne en ettermiddag alene her og sett! måtte sette ei stor kiste forran trappeåpningen i dag jeg. mamma og pappa er ikke her nå, de er i syden så vi er her noen dager for å passe huset. men det går ikke spes bra å være her, tror vi drar hjem igjen i morgen. jeg er her alene med dem også. for samboer jobber såpass mye. storesøster blir en skikkelig trassunge på slike dager, for lillesøster får så mye oppmerksomhet. det takler ikke storesøster spes bra.

Fortsetter under...

Skjønner at du blir sliten av det. Jeg besøkte min mor nylig, hun har masse ting overalt. Jeg spurte ikke om lov, bare kjøpte med en trappegrind fra Ikea og monterte opp...;-) En slik hvit en i stål som står i spenn inntil veggen, trenger ikke skrus inn i veggen. Lett å sette opp og ta ned. Hadde vært umulig å være der noen dager uten denne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...