Gå til innhold

Ang dette med katter og hva de drar med seg hjem...

Anbefalte innlegg

Er selv et skikkelig hundemenneske, men fordi vi ikke kan ha hund enda, vurderer vi å skaffe katt for det er jo fryktelig koselig med dyr i huset.

Problemet er at jeg er så redd for mus, og fugler også forsåvidt :)

Redd for levende mus, døde mus, mus på tv og i blader!

Vet dette ikke har så mye med barn å gjøre, men jeg spør likevel.

Driver alle katter med denne hobbyen?

Skjer det ofte at de drar med seg fangsten hjem?

Bør jeg kanskje vente til vi kan få hund?

Fortsetter under...

De fleste katter som får gå fritt ute daglig gjør vel det, og det er utrolig hvor de gjemmer fangsten. Men du kan jo skaffe deg en litt mer rasekatt. En som ikke løper ute det meste av dagen, men kan gå på do inne og bare vil ut og lufte seg innimellom.

Ja desverre så gjør alle UTE katter dette. Men du kan jo vurdere å ha en innekatt da?

Vår kastrerte hankatt har kommet hjem med både mus, halvt fransbrød, pizzastk, boller, osv men ikke fugl (ikke som jeg kan huske) Det kommer også noe ann på hvor du bor. Bor du en plass med mye skog og mark kan de komme hjem med noe oftere enn de kattene som bor i byen.

Ja er kos med dyr i hus, men han kan være en masete djevel noen ganger =)

Så koselig , har selv katt (kastrert hannkatt), han er mye ute særlig om sommeren..han er 6 år nå har KUN tatt med seg mus og fugl på trappa utenfor noen få ganger...,

alle katter driver ikke med denne sporten, men om deres katt skulle finne på dette så er d mulig at du kan spørre noen andre å ta det bort, for all del ikke bli sint på katten for de er snille og gjør det for eierens skyld :)

ikke skaff deg katt før du hvet du kan ta vare på den i maange år fremover, de kan faktisk bli opptil 20 år (sjeldent da, normalt sett så lever de lykkelige i 10-15 år )

Ønsker deg masse hell og lykke til.

Vår lille engel e skikkelig begeistret for katten, lyyser opp med èn gang hun ser katten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...