Gå til innhold

Hun nekter å sove i sin egen seng - og nå har vi ikke sovet noen av oss!

Anbefalte innlegg

Hva i all verden skal vi gjøre? Snuppa her er 11 mnd gammel, og den siste uken har det bare vært tull med sovingen hennes. Hun legger seg som hun skal i halv åtte tiden og sovner da uten problemer i sin egen seng. Sover da til ca midnatt og da er h****** igang. Reiser seg opp i senga, hyler og gråter, kaster ut smokkene sine og dyna si og er fullstendig krakilsk. Dette har til slutte endt med at vi har tatt henne opp i vår seng og prøvd å amme henne. Det går i og for seg greit, men da er vi igang med nattamming igjen da.... Og ikke sovner hun heller. Ligger som en orm og klatrer og styrer noe voldsomt. Prøver vi å legge henne over i sin egen seng igjen blir det hyling og skriking - og tro meg, hun er svært utholdende. Nå begynner dette å tære skikkelig på, ingen av oss (hverken barnet, samboer eller jeg) har sovet skikkelig på godt over en uke. Hva kan vi gjøre, vi trenger gode råd raskt!

Fortsetter under...

Har desnerre ikke noken vedunder kur, hadde jeg hatt de hadde jeg nok brukt den på mi jente som driver med samme tullet.Skal helst ligge i senga vår med puppen som pute..Så jeg bysse og kose litt før jeg legger henne tilbake i sin seng.mange mange ganger for hun faller i søve.Har latt henne få pupp hver gang hun har vert oppe, men no er de slutt var oppe i 6-8 ganger på en natt. Her prøvd i gjere senga god og lun med flanellaken og en myk bamse..Så for jeg bare i en periode kose litt og legge henne ned gang på gang de må no gi seg til slutt..

Mi er 8 mnd..

Hei hei frøken.

Alt bra med dere?

Jobebr disse to ukene jeg, så jer er lite på msn. Er forsåvidt det for tiden uansett men...... Tuss krever litt;)

Jeg fnisa godt da jeg leste innlegget ditt. Syns jeg ser henne for meg.

Minner meg veldig om da BåBB var rundt den alderen;) Jeg lover..... de blir bedre etterhvert.

Du må bare være tøff mot henne. Vet det er lett å si, men hun prøver å flytte grensene sine. Hun vil styre dere begge to. De er sluere enn man tror;)

Det vi gjorde med BåBB var å la ham holde på, han hyla og skrek... men til slutt ga ham seg, og til aller sist så sluttet han med det.

Tuss hadde en liten periode for ca 1 mnd siden som han holdt på sånn, men det er over for denne gang. Kommer nok snart tilbake vil jeg tro.

Det er dog verre for dere som har henne på samme rom som dere selv da:(

Leste forresten matinnlegget ditt..... prinsessen spiser MYE mindre enn Tuss altså. Han spiser 1-2 skiver, to flasker, 2 x grøt og en porsjon middag(enten en most porsjon av middagen vår(noe som jeg prøver mer og mer på nå, selvom det er verre nå om sommeren) eller 1 glass)

Men det viktigste er at hun vokser da:)

Går hun nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...