Makka Pakka Skrevet 9. juli 2006 #1 Del Skrevet 9. juli 2006 Min 10 mnd gamle datter er blitt en skikkelig pappajente. Når han er hjemme vil hun bare være hos han, hun gråter når han går og blir helt vill når han kommer hjem. Slik er hun ikke med meg. Jeg er ennå hjemme i permisjon så hun ser meg jo stort sett hele tiden. Skulle tro hun ble mest knyttet til meg, men neida.. Jeg er glad for at hun liker pappaen sin da, han synes det er veldig stas selv. ANdre med samme opplevelsen? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5593266-flere-med-pappajenter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luca Skrevet 9. juli 2006 #2 Del Skrevet 9. juli 2006 Her er det helt likt. Ser mange sier dette går i perioder, men snuppa her har faktisk vært slik siden hun var langt under året, og er 21 mnd nå. Nå har pappaen har 3 ukers ferie, og hun hyler bare han setter seg i bilen....så han har henne med seg overalt istede:-) Sånn er hun ikke med meg, vinker bare hadet når jeg skal noe...hehe. Det er jo hans fortjeneste siden han legger sjela si i barna sine, men hadde faktisk ikke trodd at hun kom til å foretrekke han så tydelig. Blir ikke såret eller noe, og er det jeg som legger så gjør jeg det fordet om hun hyler på han(men han står klar til å ta over da, men det gjør jeg ikke. Må jo får lov til å legge snuppa mi jeg også:-) Slår hun seg, er det han hun ser etter og roper på også. Vet ikke hva han gjør forskjellig jeg, men han er mer ettergiven enn meg. Vi er enige om det meste når det gjelder kosten hennes, men ser jo at han har lettere for å gi henne ting vi er enige om at hun ikke trenger....så vet ikke om det er dette som gjør det jeg. Spekulerer egentlig ikke så mye på det, men hadde ikke trodd at hun skulle være slik som sagt. Hun var slik også før lillesnupp kom for 6 mnd siden, så hun er jo enda mer knyttet til pappaen nå sidnen jeg naturlig er den som er mest med babyen pga ammingen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5593266-flere-med-pappajenter/#findComment-5593594 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå