Gå til innhold

Misunner dere som flommer over.....

Anbefalte innlegg

..... med melk om morgenen. Gutten min ammer tett siste del av natta. Våkner med "tomme" pupper. Og gutten er lite sulten på formiddagen. Problem å finne rett tid til å pumpe melk til grøten, for som sagt. Det er ikke noe stort overskudd. Andre som har det slik? Løsninger?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5591831-misunner-dere-som-flommer-over/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke hvor attraktivt det er, men hva med å amme en gang tidligere på natta? Det stimulerer jo produksjonen, pluss da er han vel ikke så sulten på morgenen. Men selvfølgelig litt dumt å venne han til et til nattmåltid, så var kanskje ikke så godt råd allikevel..:)

finn ut når du har mest melk. Kanskje du kan pumpe på ettermidag eller kveld? men husk å sette igang utdrivningsrefleksen før du pumper.

varme bryster . stimulere brystknoppen- massere/stryke brystet mens du pumper. evt få respt på syntocinon nesespray for bruk vd pumping

Annonse

Kan eg spørre kvifor du pumpar melk til grauten?

Eg ville hatt problem med å pumpe til dagleg når småen får pupp som han pleier. Klarar berre å pumpe når han har stått over eitt (eller fleire) måltid (altså fått flaske når eg har vore vekke).

Eg blandar grauten hans med berre vatn, det er jo det same om han får melka frå puppen eller frå grauten. Han får pupp før eller etter måltidet uansett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...