Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, min er snart tre måneder :)

på kvelden sovner han klokken 7, da får jeg sjans til å gå å trene mens pappaen sitter i stuen med babycallen på. Ellers ser vi film, eller koser oss.

Han står opp klokken 3-4 på natten, får pupp og bleie og sover til 7-8 igjen. da står vi opp.

Han er våken i en time, leker litt i vippestolen, under babygymmen og vi pludrer litt sammen, sover to timer igjen.

Våken i to - tre timer etter det, leker og pludrer, så får han mat og vi triller på tur. Noen ganger tar jeg han i bæreselen om vi er på senteret og han våkner, det liker han. for da får kike litt.

det er siste luren hans og klokken 4-5 når pappaen kommer hjem, leker de kjempemasse :D han blir heeeeeelt utslitt og sovner igjen klokken 7.

Kan si at jeg ammer 6 ggr daglig tilsammen:)

Hei hei! Har jente på 3 mnd.

Ganske så like dager som Mamman til Håvard beskriver ser jeg:o)

Står opp i 8-tiden for pupp og morgenstell.. Leker/trener på matta si, på magen eller koser seg under babygymen, ligger litt på sofaen å "snakker" med mamma.

Blir trøtt i ca 10-11tiden og sover alt fra 1 til 3 timer. (kanskje trilletur?!) Våkner og spiser, og sover et par små dupper til frem til kl 17. Hun kan være svært opplagt/våken ca to timer i slengen, da må hun duppe litt!

Etter kl 17 koser vi oss med pappa'n og kanskje trener på å løfte hodet. Ligger da på gulvet sammen med henne, slik at hun ser oss når hun løfter seg. (hun synes det er sånn stas!!)

Får kveldsstell/bad ca kl 18-18.30 og masse mat før hun legger seg ca kl 19. Våkner mellom kl 2-3 for pupp, sover 2-4 timer til og får litt pupp igjen, og etter den tid koser vi oss i "storsenga" mellom mamma og pappa.. Fullt mulig og sove/slumre frem til kl 08 på morgene, men da er det morgen igjen;o)

Ammer ca 7 ganger i døgnet jeg da... Hun er stort sett fornøyd og blid;o) Har noen "rot-dager" innimellom, da soving og amming går i ett!!! (helt i surr...) Men da holder vi oss inne, og slapper av mest mulig;o) Melkeproduksjonen må jo hele tiden økes/justeres...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...