Gå til innhold

2 år og voksesmerter -er det mulig???

Anbefalte innlegg

har et lite barn på rett over 2 år, som de sitte dagene har klaget mye på smerter i legger, lårbein og albuer. Forstår ikke hva det kan være annet enn voksesmerter, men kan 2 åringer ha voksesmerter??? Er det "lov" å gi paracet for dette?

Fortsetter under...

Min jente var 3 år første gang hun hadde voksesmerter. Spurte legen hva jeg kunne gjøre og fikk beskjed at jeg først skulle prøve å ha varme flaske på ellers kunne jeg prøve slike sports kremer som gjør huden varm. Dette vil minske smertene ( for det skal være veldig vondt) Hvis ikke dette hjalp kunne jeg gi paracet. Får håpe noe av dette hjelper. Varme hjal i allfall min jente.

Annonse

Jeg var selv mellom 2 og 3 første ganger jeg hadde slike smerter, var mye plaget som barn. Det er forferdelig vondt. Hadde gitt paracet, eller ibux. Tror ibux er bedre mot slike smerter. Ellers ha på varme klær, varmeteppe, varmeflaske, hvis hun sitter stille prøv å ha på henne et ullltepppe.

Håper at det gir seg snart.

Jeg er fortsatt plaget selv om jeg er voksen, helt like smerter. Får det dersom det er væromslag ute. Men nå kalles det vel mer gikt smerter enn vokse smerter. Lenge side jeg sluttet å vokse nå......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...