Gå til innhold

Dere som har acta graco bilsete ( samme som skravlesiden)

Anbefalte innlegg

Dere som har Acta graco bilsete? NYTT 21:05 8.07.2006

Har dere solgt setet etter testen i f&b? Jeg har hatt setet til min sønn i over ett år. Har det nå forovervendt pga dårlig plass til bein og liten bil. ( han er 2,5 år nå) Er så usikker på om jeg skal kvitte meg med setet og kjøpe ett nytt!! , Testen gjaldt jo når setet var bakovervendt, men hvordan er sikkerhet en andre veien?

hva har dere gjort?? og evt hvilke seter er bra for barn på 2,5 år som sitter forovervendt?

lene.nr2.11okt

Fortsetter under...

Jeg har også dette setet, og har foreløpig bestemt meg for å beholde det. Etter å ha sett hvor variable testresultater det har vært de siste årene, blir det dyrt om man alltid skal måtte springe ut og kjøpe testvinneren. Ikke det at jeg liker dette, for jeg kjøpte jo setet mitt i den tro at det var blant de sikreste. Leste et beroligende innlegg her inne med svar fra diverse instanser ang testen og dette setet.

Kjenner ikke til sikkerheten andre veien, vi har fremdeles plass til å ha det bakovervendt. Skulle tro at det ikke har så mye å si mht testen.

Hei! ja jeg har også det setet og er faktisk veldig fornøyd. Men blir nok til å kjøpe ett nytt til om ikke lenge... han har begynt å vokse ut av det.

syns de testen er så utrolig varierende. Dette sete bel jo best i test i Sverige.... bl annet. så det er vist ut i fra hvem som tester stolene da... om de er god kjente eller ikke. Forøvrig syns jeg jo det er rart at bilstolene enda er i salg, dersom de er utrygge....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...