Gå til innhold

Nå har eg starta litt med grøt.. litt spørsmål..

Anbefalte innlegg

Vesla på snart 4 mnd får litt risgrøt før hu legger seg. Dette digge hu, og smatter det i seg. Koss masse skal eg la hu få? Til hu er mett eller er det mål ein følger? (hu får mm etterpå)

Lurer og på å prøve med litt fruktmos, ka lønner det seg å begynna med? (har kjøpt inn nåken glas og ei banan seinast i dag.. kan eg prøva?) =)

Glad for all tilbakemedling! =)

Fortsetter under...

Startet ikke så tidlig her da. Han var 5,5 mnd da vi begynte med grøt. Var oppe i full porsjon tredje kvelden. Han gafler i seg han også:) Blander fruktmos i grøten, da synes han det smaker mye bedre. Hvis du gir mm etterpå blir hun jo mett uansett da. Ville gitt en vanlig porsjon grøt jeg, også fylle opp magen med mm. Vi kjøpte 4 mnd fruktmos med eple og mango. det synes han er veldig godt. Blander som sagt denne i grøten, men gir også litt etter grøten hvis han har lyst på mer. Pleier å gi han pupp en times tid før han får grøt, da spiser han begge deler. Vil ikke ha pupp etter grøten. Vi brukte nestlè sine beger med frukt da. Likte ikke de glassene med andre smaker. Husker ikke helt hva det var i de.

har ei på 3,5mnd. vi blander grøt av 60ml væske og gir henne så mye hun vil ha. har en gulpunge så det som er for mye og litt mer kommer i retur. hun får også litt mme etter grøt. har litt fruktpure i grøten og det liker hun. det er bare å mose bananen og prøve. mi elsker most banan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...