Gå til innhold

please svar meg.....


MissUnderCover

Anbefalte innlegg

hei alle!

Jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid, og har regnet ut at jeg er 3+3.. i dag kom det bittelitt blog, og jeg ble kjemperedd. Noen som kan fortelle meg om dette er vanlig eller om jeg bør sjekke det eller hva jeg skal gjøre? har gått i et og et halvt år og ventet, så håper dette er vanlig???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

Har lest at det er ganske så vanlig med litt blod, også rundt den tiden du vanligvis skulle hatt mens. Leste ltit om det under "Fra uke til uke", og der stod det under uke 3, som du er i;

 

"Vanlige graviditetssymptomer er:

1. At mensen uteblir. Noen kan blø litt både når egget fester seg i livmoren og når du egentlig skulle ha hatt mensen. Det er veldig sjeldent, men noen få kvinner kan ha en menslignende blødning de første to til tre månedene selv om de er gravide."

 

Så da krysser jeg fingrene for deg, at blodet er et resultatet av at det lille frøet fester seg i magen din - og klamrer seg godt fast!! :o)

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Det er ganske mange som spotter litt når de egentlig skulle hatt ikm. Hvis det bare var litt på papiret, eller bare så vidt en dråpe i buksa tror jeg ikke det er noe å bekymre seg for. Gi det noen dager, og hvis det ikke kommer mer blod, tror jeg du kan slappe av. Ta eventuelt en test til om en ukes tid, eller bestill legetime for blodprøve hvis du er engestelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3+3, det var tidlig. Det er jo en del som har små blødninger i svangerskapet, uten at det er noe farlig. Ofte rundt da man skulle hatt mens. Har ikke noen råd å komme med . Håper bare at spira di klorer seg fast!

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg håper håper.... skulle egentlig hatt mensen for ca en uke siden, men håper det bare er litt spotting ja.. eller festing...:)

Har ikke kommet mye, bare bittelitt, har allerede bestillt legetime, men det var før dette da, så har time den 27 juli... får håpe det ikke kommer noe mer. Men vil ikke en G test vise positivt uansett en stund til om det skulle være noe galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...