Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har en suge glad jente. Men det ender med at hun blir stappa mett hele tiden og endre med med mage knip.Hun er 8 dager i dag og tar brystet fint, får i seg masse melk.

Så midt spørsmål til dere er hvilken erfaring har dere med smokk på nyfødte og hvilken type skal jeg velge.

Takker alle som vil prøve å hjelpe.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5578869-nyf%C3%B8dt-og-smokk-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte minst 10 forskjellige smokker, men junior ville ikke ha noen av dem. Men han hadde den smokken som de selger på apoteket (som er brun og helt myk) bittelitt i munnen før han spyttet den ut. Jeg har hørt at spedbarn ofte foretrekker denne smukken. Husker desverre ikke hva den heter.

Gutten min fikk en NUK-smokk stukket til seg på sykehuset uten at jeg fikk velge eller ikke velge.. Men men. Har hatt mye nytte av den i ettertid!! Etterpå har jeg kjøpt smokker på nett fra navnesutten.dk. De har omtrent samme form som NUK-smokken vi fikk.

Annonse

Vi har også prøvd alle forskjellige merker og fasonger, og den eneste han vil ha er NUK! Enkelte dager vil han ikke ha den i det hele tatt og andre dager blir han super glad når han får den og sutter seg selv i søvn! Han er 1 måned idag, og fikk smukken da han var 2 dager gammel.. Grunnet STORT sutte behov.. (Prøvde da advent og MAM)

Det er Chicco smokken brun gommi..minne litt mer om puppen=) koster 39,- på Apoteket..

Etter å ha prøvd ALLE tilgjenglige smokker...så tar hun denne=)

Den er stygg som ... hehe..jeg som har handlet inn 9 forskjellige med navnet hennes på..;( de ligger urørt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...