Gå til innhold

Er litt frustrert om dagen, ang 19mnd gammel gutt & aktiviteter

Anbefalte innlegg

Jeg er hjemme med gutten min ( skal snart i barnehage) og jeg synes det er veldig vanskelig å aktivisere ham. Vi har prøvd å treffe andre med barn på lekeplasser rundt om men han vil ikke leke, vil bare løpe vekk hele tiden. Han sier fint hade til dem og løper i vei. Jeg har prøvd å sette meg i sandkassen med ham og de andre ungene men ingenting hjelper. Alle bare rister på hode av ham, kjenner jeg blir så sliten og merker jeg trekker meg fra sånne sosiale ting. Uff, hva skal jeg gjøre? Ser ut som alle andre med barn har det så forbaska harmonisk og leker så fint, mens min unge bare vil løpe vekk. Det er jo bare stress!

Kan noen komme med litt gode råd?

Fortsetter under...

Min sønn på 16mnd er helt lik. Jeg blir like stressa som han er. Han vil ikke leke, men bare løpe. Blir mange turer til lekeparken som heldigvis er gjerdet inne. Ellers liker sønnen min turer i vogn og tegne ( da sitter han stille). Har hørt at gutter på denne alderen er "slitsomme" - men føler min sønn alltid har vært vanskelig aktivisere. Tenk om jeg hadde en venninne som hadde en helt lik sønn som jeg har.

Fælt å si det, men jeg gleder meg til han skal begynne i barnehagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...