Gå til innhold

Trenger gode råd for å gjøre tannpussen lettere!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi synger og leker med to tannbørster vi også. Men etter hjeørnetenner og jeksler kom kniper han igjen munnen, eller bare biter og suger på børsten. Av og til er det greit og da får vi det til bra. Gir også flourtablett når han har vært flink.

Dytter litt her... Ha samme problemet sjøl.. Vår gutt på 17 mnd bare hyler når vi pusser så pappa må holde han i ro og mamma pusser.. Høres fryktelig brutalt ut.. Men eneste måten å gjøre det på..Og ja vi ha prøvd utrolig mange ting... Han får flour tablett, og det er stas.. Og hvis han ha vært flink så får han pusse sjøl etterpå..

Hei

Leste et smart innlegg her i går om tannpuss. Jeg fikk min første elektriske tannbørste her om dagen, og leste om at det gikk ann å ha en egen barne-børste på samme maskinen. Det kjøpte jeg i dag, og jøje meg hvor fint tannpussen gikk! Han er 13 mnd og til vanlig skikkelig ufin når det gjelder dette temaet. Men med den elektriske er han helt fasinert av hva som skjer, og sitter stille mens det skjer. Og så kjøpte jeg fluor tabletter med banansmak til dessert, stor stas!

Annonse

hej!

litlå her og har vært vanskelig med tannpuss. men nå går det fint. vi synger " puss puss så får du en suss, puss så får du en suss, hver eneste tann vi pusser med vann, puss så får du en suss" synger den en gang når vi pusser oppe, en gang nede, skyller tannkost, og en gang til oppe, og en gang til nede. da vet hun når vi er ferdig. fluor til belønning:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...