Gå til innhold

føler meg som verdens værste mor...

Anbefalte innlegg

lå først å halvsov og duppa mens jenta lå på puppen, etter en stund våkner jeg av et hyl... da har hun søren meg klart å komme seg fra midt inne i senga, ut på kanten og har falt ned på gulvet... ikke stor høyden da, 40 cm, men høyt nok for meg! Blødde neseblod og hylte... grein nesten selv og, for man skal jo passe på barna sine... uff... føler meg som den svikeren... hjalp ikke at hun så op på meg med DE store, dådyrøynene med tårer i da...

Fortsetter under...

uff da, det var helt sikkert forferdelig for deg (sikkert verst for deg). Du er ikke verdens verste mor av den grunn, dette har skjedd med MANGE fler enn deg. Og dette skjer nok ikke flere ganger, du har sikkert fått skrekken nå :) Man hører om hvor fort det kan skje, men man tror det liksom ikke..

jeg har gjort akkuratt det samme selv, å fikk kjempe dårlig samvittighet etterpå, men i det går jo som regel bra. det var nok verst for sammboeren min, for hver natt i ca tre uker etter det skjedde, kasta jeg meg over han å holdt han fast hvis han bare bevegde seg litt.. hehe, drømte vel at det var tulla som holdt på å gå i gulvet igjen.

Hørtes ikke kjekt ut det nei. Også er det den samvittigheten til oss jenter som spiller inn da;) Får veldig lett dårlig samvittighet. Men du er så absolutt ikke verdens verste mor likevel. Det kan skje hvem som helst!

Sånt skjer. Med alle! Helt umulig å klare å passe på dem hele tiden. Ofte er det bare snakk om sekunder før uhellet skjer.

Mine unger har falt ned fra stellebord og tripp-trapp stoler og fra doen for å nevne noe! Jeg er fremdeles veldig overrasket over hvor mye de faktisk har tålt uten å få varige men...

Men klart det føles helt forferdelig når slikt skjer!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...