Gå til innhold

Turbo 29.... Gjensidige forsikring??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den koster 1548 kr i mnd. Litt dyrt, men vil heller det. Den dekker både sykdom og ulykke ja. Kan tegnes fra barnet er 3 mnd. Jeg har denne til begge barna mine. Det er sykdom som oftest fører til at barn blir uføre, så jeg syns det er viktig å ha en forsikring som dekker det. I tillegg dekker den til å bygge om bolig, penger hvis barnet er innlagt på sykehus og mer. Kan anbefales.

Annonse

Ja vi og har ace forsikring på lillegutt. Trodde ikke det fantes såå dyre forsikringer nei. Vi betaler jo 79 kr. for ett barn, og dersom vi får flere betaler vi 129 kr, for alle barna, uannsett hvor mange vi får.

Er nok ganske sikker på at dette er i året:-) Bestefar her har forsikret våre barn i Storebrand, og han betaler rundt dette i året. Og jeg vet Gjensidige og Storebrand har ganske like forsikringer.

Til dere som lurer på forsikring, hsk at det er viktig at den dekker ved uførhet som kommer av sykdom og ikke bare ulykke. Veldig mange forsikringer dekker bare ved ulykke, og kun en 10% blir uføre ved ulykke, resten ved sykdom....viktig!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...