Gå til innhold

pst; var jeg hysterisk for noen dager siden....?

Anbefalte innlegg

vi var på besøk hos en familie, de har 2 robuste guttunger på 2,5 og 5 år.., "mora i huset" skulle holde og tøyse med tulla mi på 7 mnd og hun hivde ho opp i lufta...ikke noe særlig høyt men slipte slik littegrann...

er jo redd for at hun skal få skader av det, en skal jo ikke kaste babyer opp i luften.. mulig ho glemmer at d er en liten baby ho styre ma...

hva synes dere ?

jeg var så feig å ikke si fra, neste gang MÅ jeg si fra...får dårlig samvittighet ovenfor min datter selvsagt...

Fortsetter under...

kansje litt, har egentlig litt delt syn på dette selv, med min sønn gjorde jeg det ikke, eller noen i det hele tatt,vet ikke egentlig hvorfor, (han er i dag livredd for høyder. han er 6 år) men med min datter 8 mnd gjør pappaen det hele tiden, eller i allefall ofte, og hun hyler, og elsker det, så da har jeg jo ikke noe i mot det.

Hvordan reagerte dattera di?

hun elska det, men det betyr ikke at d er bra, jeg òg har jo lest at det ikke er bra å kaste babyer oppi lufta slik..., og min pappa gjør det også har jeg sett så jeg måå skynde meg å si fra tror jeg når jeg ser de gjør det...eller lufte det på en eller annen måte..

Annonse

dette gjelder barn under seks månder, så det er nok ingen fare. leste også om dette i foreldre og barn for en stund siden, men man hvis man skal la være å gjøre alt som ekspertene sier er farlig, da er det ikke mye man kan gjøre her i verden! det er jo klart at man ikke skal kaste en liten baby opp i lufta, men er hun 7 mndr går det nok heelt fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...