Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jenta mi er 5mnd i dag. Har ikke begynt med fast føde enda, men vurderer det nå. Men i det siste har det gått 3 uker mellom hver skittbleie (21 dager og 25 dager), så jeg er usikker på om jeg ut fra det kan forvente at tarmsystemet hennes ikke er klart for fast føde enda?

Bør jeg vente til skittbleiene kommer oftere eller vil det kanskje ikke ske før jeg begynner med fast føde? Eller skal tarmsystemet være klar for fast føde nå, uavhengig av skittbleiene?

Fortsetter under...

Legger hun på seg som hun skal? Helsesøster sa til meg at mange skittbleier om dagen er et godt tegn på at babyen får mer enn nok melk. Kan det tyde på det motsatte hvis det tar så lang tid? Jeg vet ikke altså..

Vi begynte med litt grøt da han var 4 mnd pga at han begynte å sove kortere om natta, når det egentlig skal bli lenger. Og i tilegg hadde han kun lagt på seg 125 gram på 3 uker (selv om han bæsjer 10 ganger om dagen og da får mer enn nok melk). Fikk beskjed om at han har høy forbrenning og derfor trengte noe mer å jobbe på enn melk..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...