Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Høres helt rart ut, men jenta mi gråter før hun sovner. Hvis jeg nærmer meg sengen, blir det bare verre. Samme når jeg legger henne i vognen ute. Kan hyle, men jeg vet hun vil sovne etter en liten stund.

Hvorfor er det slik? Naboene tror nok jeg gir blaffen :(

Fortsetter under...

Vet rett og slett ikke, men gutten min er også sånn.. Han er 3 mnder. Han gråter når han er trøtt, og hvis han kommer skikkelig i gang med skrikinga før han sovner, så tar det mye lengre tid å roe han ned igjen. Han må som oftest bysses i søvn. Sikkert fordi vi ikke har hatt noe fast mønster og rytme på sovinga før, fordi han har vært så plaget med kolikk. Nå har vi vår 4. rolige kveld på rad... :) Så håpet er at kolikken har gitt seg nå. Bare for en uke siden var det full baluba på denne tiden av døgnet. Fra neste uke skal vi prøve å innføre litt fastere døgnrytme, så fremt at kolikken uteblir.. :) Er ikke helt sikker på hvordan vi skal få til det,men..

Sånn har vi også hatt det. Helt fram til han var rundt 5 mnd. Da tok han endelig smokken, og skriker myyyye mindre. Når han begynner å skrike nå, tar jeg han opp, roer han, for så å legge han igjen etter noen min. (med smokk). Tror det var en blanding av smokken og at han ble eldre som gjorde at han skriker mindre. Han kan fortsatt sutre å bli sint hvis jeg legger han, men ikke i nærheten av så mye som før.

Gutten vår hadde også store kolikk smerter, så det er nok det som er grunnen til de dårlige søvn vanene hans.

Jenta mi har ikke vært plaget med kolikk, bare begynt med dette selv. Det som er så rart. Hun bruker også smokk, men gråter uansett.

Håper det gir seg, vil jo ikke at hun skal gråte seg i søvn :(

Hun er også ganske utålmodig. Når hun våkner på natten og skal ha mat må puppen være i munnen helst i det sekundet hun åpner øynene, eller helst før. he he.

HI

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...