Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ei jente på 4år og 4 mnd og en gutt på 2 år og 2mnd. Ser det kan være fordel å ikke vente så lenge, vi har 2 søte aktive krabater no som leker fint i lag. Men broren min og jeg har nesten 4år mellom og han var alltid litt stor for å være lekekameraten min. Alle har egen mening om hva som er beste , men synes det er verd å få 2 kjappe, blir fort ferdig med den vogn og bleiestyret og artig å ha barna som går i lag på skolen og slik 'og !

Lykke til uansett hva dere finner ut.

Annonse

Eldste vår ble 2 i juni, og ble samtidig storesøster. Nå er lillebror 5 uker, og foreløpig går det knirkefritt - selv om et selvfølgelig er mer jobb. Men også mer kos! De får nok stor glede av hverandre etter hvert :o)

Hei!

2-åringen vår er nå storesøster til ei lita ei på 2 uker.

Det går igrunnen veldig bra! Var litt sjalusi i forbindelse med ammingen først, men nå har storesøster skjønt at hun også kan kose/lese bok etc med mamma selv om hun ammer babyen... :)

Vi har en gutt på 2 år og 9 mnd og en jente på 3 uker :o) Synes det er helt perfekt aldersforskjell, lillegtt er stor nok til å hjelpe til litt og allikevel er det ikke for stort sprik til at de kan ha glede av hverandre i oppveksten... Og vi slipper to babyer på en gang :o)

Annonse

Mini her er 2,7 år og minsten er 20 mnd. 11 mnd mellom dem, perfekt for oss.

De to eldste er det 3,5 år mellom, når dem var små var det greit, men nå er det bare krangling og drittkasting. 12 og 8,5 år nå.

Er 6 år mellom nr. 2 og 3.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...