Gå til innhold

3 mnd og hes... kan han ha vondt i halsen?

Anbefalte innlegg

Min sønn på 3 mnd høres så hes ut når han gråter, gråter helt annereldes enn før. Var innom helsestasjonen fordi han har sånn trøske - og fikk resept mot det. Hun mente han kanskje hadde trøske ned i halsen? Kan han rett og slett ha vondt i halsen slik vi voksne kan ha, eller er han for liten?

Spiser ikke så mye om dagen heller. Stakkars lille...

Fortsetter under...

han er rett og slett hes han, hører det på gråten og pludringen at den er lysere og svakere på en måte. Redd for falsk krupp etc... Redd han får pusteproblemer... Skal på 3 mnd kontroll over helga, får be de sjekke...

Jeg ville ha tatt en tur til legen med en gang for å ha fått lyttet på lungene.

Vår minste var også litt hes, litt trøske og puss i øynene. Dro på helsestasjonen for å få råd, men fikk beskjed om å skylle munn og øyne godt. Det gikk noen dager, så ble det verre. Hun hadde bronkiolitt og var helt tett i bronkiene. Fikk i seg lite mat, men selv synes jeg ikke almenntilstanden var dårlig. Ikke feber, bare sov litt dårlig.

Det har vært et mareritt, med sykehusinnleggelse og masse medisiner.

Etter en mnd går hun fremdeles på astmamedisiner og må fortsette utover høsten og vinteren.

Sier ikke at det er det samme hos dere, men sjekk for sikkerhets skyld.

Bedre med en gang for mye.

For å berolige deg litt igjen;)...mi jente på 8 uker hadde også noen dager med heshet(hørte det godt på gråten)..,hun hadde også mye trøske i munnen samt at jeg hadde kraftif soppinfeksjon i brystene. Kan jo ha hatt sammenheng med trøsken, for da dette bedret seg forsvant hesheten!!! :)

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...