Gå til innhold

Da har lillegutt fått sin første smaksprøve på grøt! Og han..

Anbefalte innlegg

ELSKET det! Var kjempe søøt der han spiste! Prøvde maisgrøt.. og det var som jeg husket, kjempe godt=O) En til meg en til han hehe nesten i hvert fall..=D

Så nå håper jeg med tid og stunder at han sover lenger en 2 timer før han vil ha pupp igjen.. For det er litt slitsomt ja!

Hvor fort kan jeg øke? Nå blandet jeg med en skje grøt, og resten mm. Får se om han tåler det da..

Fortsetter under...

Så gøy da!=)

Vetle elsket det han også. Han er plaget med kolikk, så i samråd med helsesøster så begynte vi med grøt på 3 mndersdagen hans. Etter at han hadde fått grøt hver kveld i en uke, så er vi nå på den 4. dagen på rad uten kolikk kvelder.. gjett om det er herlig =) Både for oss og for lillegutt. Bruker risgrøt vi, og han får ikke hel porsjon. Bare noen smaker mest for magen hans sin skyld. Han la på seg fint uten grøten også, men det var jo ingenting som hjalp på kolikken hans stakkar... kiropraktor, sukkervann, minifom, ammete, helsekost-te som han fikk på flaske sammen med melka.

Men nå er han vært fin i 4 dager og vi håper det fortsetter sånn =)

Sånn var det her også de første dagene. Gikk opp til full porsjon allerede etter to dager med smaksprøver. Han gaflet i seg;) Men så kom det en periode hvor han ikke ville ha. Da blandet jeg fruktpurè i, og han spiste som en hest igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...