Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg blir nesten sint over all kunnskap man får av all slags elendighet som finnes i all mat. For konklusjonen blir snart at han blir friskest uten mat...

Ost går bort for det er melkeprodukt. Leverpostei og skinker er skadelig full e av nitriter. Leste et sted at fiskepålegg var bra. Hva slags fiskepålegg da??

Makrell i tomat inneholder salt og all slags konserveringsmidler. (skal jeg ut og fiske egen fisk og skjære den opp i biter til å legges på skiven hver dag? Kan forresten ikke spise fisken i sjøen her...)

Så? Hva gir dere?

Skulle ønske jeg ikke var så opplyst...

Fortsetter under...

Her i gården er vi ganske ubrukelige - for vi gir både leverpostei og makrell i tomat. Og han har også fått ost. Men det virker som han blir en sterk og fin gutt!! Han har ikke vært syk etter at han begynte å spise brød, så det kan ikke være så fryktelig farlig!

Og husk - skal du leve etter alle de reglene som finnes, så kan du ikke leve, for det er FARLIG! Alt med måte mener jeg er en bra leveregel.

Annonse

På helsestasjonen min sa de at de kunne få alt vanlig pålegg, bare tynt lag! Så regelen "alt med måte" funker nok her ja.

Guttebass fikk smake en liten skje sjokoladeis på ferien, så vi balanserer faaaaaarlig nær katastrofe nå ass ;o)

Herregud, er du helt gal???? Han kan jo få en isklump i magen....:-)

Vi bruker: prim,leverpostei,smøreost, fruktpure, syltetøy,kaviar. Det er det vi har prøvd så langt. For å "trikse" i henne grøt bruker vi: biola, youghurt,frutti,banan,malt,sviskepure,melon,nektarin,druer,kanel og ....ja,det var hvis det hele. Selvfølgelig ikke alt på en gang. Men det varierer fra dag til dag hva som er interessant nok til å spises..Kreativiteten er stor, for å si det sånn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...