Gå til innhold

Madrass/underlag i teutonia vogn

Anbefalte innlegg

Hører vel egentlig hjemme på barnevogndebatten, men siden det er mere aktivitet her så sjekker jeg med dere. Ser at det er flere som har en slags madrass/underlag i sine teutonia kombivogner. 5 punktssele kan trekkes gjennom. Ser veldig praktiske ut, og lurer på hvor man får kjøpt dette, evt hva de koster? I sportsvogndelen altså, ikke madrass bagen..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5565154-madrassunderlag-i-teutonia-vogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan er softbagen da? Har nettopp kjøpt teutonia S3, og har tenkt å begynne å bruke den om ett par mnd. når lillegutt er rundt 7-8 mnd. og kan sitte i sportsvogn. Har lurt på om det finnes noe som kan legges i, og gjør at jeg kan bruke den nå, men samtidig også etterhvert som han vokser. Kan softbagen brukes til barn opp til 3 år altså?

Hei! Tror jeg skjønner hva du mener. Har Teutonia vogn selv men bruker fortsatt bagen. Den kan imidlertig gjøres om til en fotpose til sportsvogn delen. Da skal jeg bare ta ut plata i bunnen av bagen og ta av kanten oppe med hodet. Da blir det gos beskyttelse for beina, og selene kan dras igjennom. Men jeg har også tenkt å bruke lammeskinnet til høst og vinter. Snitter bare hull til selene.

Annonse

Annonse

Oj, dette hørtes interessant ut.

Jeg har bestilt sportsvognen uten softbag, men med fotpose. Vil det være smartere å bytte fotposen i en softbag? Gutten min er 8 mnd nå, vil vi få utbytte av softbagen til vinteren?

Har lammeskinn som jeg gjerne vil bruke, kan dette kombineres med softbagen?

Min datter er 15 mnd og jeg kommer til å bytte ut hardbagen vi kjøpte til teutonia-vogna med softbag (Rita Holm selger den til 900,-, 2005 mod som vi må ha pga fargene). Hører om alle de geniale funksjonene. Og skal den brukes som fotpose, er det jo ikke meningen at hele ungen skal ha plass, kun fra magen og ned :) Dette tror jeg er et godt kjøp. Også har man en flott bag når evt. nestemann melder sin ankomst! KJøper vi den nå, kommer jeg til å bruke den som en lun fotpose utover høsten og går over til dunpose (som vi allerede har) når vinteren melder seg.

Jeg selger herved min Teutonia hardbag (fargekode 2225, brukt knappe 4 mnd, ser ut som ny, til høyestbydende :) Kjøpt februar 2005.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...