Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vår lille Linus på straks 12 uker sovner kanskje et sted mellom 21-22 i senga si, og våkner omtrent rundt 3 for mat. Og det er helt fint. Men når han da sovner i 3.30-tida igjen, da sover han bare til ca 6. Hvorfor sover han ikke lenger da? Jeg skjønner jo at han ikke har samme forhold til natta som oss, men jeg skulle ønske han sov f eks til 7, det hadde vært herlig! Prøver å få han til å sovne igjen, men det er stort sett umulig. Det er jo lyst som midt på dagen, til tross for rullgardin, så det er kanskje ikke så rart. Noen som får til dette "umulige" å forlenge sovetiden om morgenen?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5564575-det-er-s%C3%A5-lyst-om-morgenen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

holder ikke rullegardina deres lyset ute? det gjør mi.. har du svart eller lystett? hmm... Fins jo ting du kan gjøre for å få han til å sove lenger, men han er jo så liten enda, at det kan jo endre seg fort av seg selv.. En del av "tiltakene" for å få de til å sove lenger innebærer jo å la dem ligge å smågråte sutre litt, og det er han aaalt for liten til :) Jeg har aldri latt mi gråte noe, har heller tatt henne opp i senga mi for å sove den siste timen om morran, fungerer det med han da?

Jeg har lystett rullgardin, men den slipper inn litt lys på sidene. Nei, jeg vil ikke la han ligge og bare gråte. Litt "kjefting/småprating" får han drive med, men har ikke hjerte til gråting. Han ligger ganske lenge våken i senga vår hvis vi prøver det, sovner etterhvert evt, som regel når jeg har rukket å bli lys våken. Men men, godt at han sover store deler av natta uansett...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...