Gå til innhold

Anbefalte innlegg

er så usikker på om jeg skal bruke penger på å kjøpe lekegrind, de er jo svin dyr..jenta mi på 7mnd farter rundt som en tulling..

faren sier det ikke er nødvendig,man er heller ikke hjemme så han vet ikke hvor vanskelig det er til tider å lage middag, fått tatt seg en dusj og ellers de daglige gjøremål som å gå ut me søppla...

å kan man egentlig ha barna i lekegrinda mens man dusjer?

er ingen trapper her vi bor,men det er jo dører og bordkanter og andre skumle ting jeg ikke har oppdaget at vi har enda...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5559550-bruker-dere-lekegrind/
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi kjøpte oss en lekegrind nå nylig, men gutten vår er ennå bare 5 mnd. Han har jo ikke begynt å krabbe ennå men det er veldig deilig å dusje uten bekymring...

Vet ikke hvor lenge unge kan leke i lekegrind. Vi kjøpte vår i sverige til 799 og tenker at det er en grei investering for en unge til også....

Vi har lekegrind. Snuppa har brukt den fra hun var bitteliten, og har kost seg masse oppi der. Nå er den ikke fullt så stas, siden hun ikke kan krabbe rundt ;)

Men den er i bruk når jeg dusjer og lager mat osv, hadde ikke klart meg uten siden jeg er alene m henne.

Annonse

Vi har arva en lekegrid og satte den nettopp opp. Mini er bare 5 mnd, men han får ligge i den og venne seg til den nå før han begynner å krabbe o.l. Jeg har han der når jeg dusjer. Hadde han i vippestolen på badet før, men der er han ikke trygg uten tisyn lengre;)

Du trenger ikke lekegrind hvis hun er 7 mndr allerede. har du en reiseseng gjør den samme nytten:o) Fordelen med den er at det ikke er harde sprinkler å feste beina i og skalle i mens mamma er i dusjen;o) Kjøp noen pakker med plastikkballer på feks toysrus så har hun sin egen lille ballbinge! Det er stas:o)

Vi har nettopp teke henne i bruk, men vi gjorde det nok litt for seint, for junior er ganske mobil alt (7 mnd). Så det er ikkje alltid han er så happy for å liggje der. Men når han er utkvilt kan han liggje der ei god stund og kose seg, så då gjeld det å nytte høvet og ta seg ein dusj:)

Vi har lekegrind og det er virkelig lurt. se etter en brukt en, de kan man få for en rimelig penge! Klart du trenger lekegrind, bare når du skal på do kan det bli problematisk hvis hun er veldig rask av seg. drit i hva mannen din sier, han vet ikke hva han snakker om:)

Nei,vi har ikke lekegrind, var alene med eldstemann, og han var en aktiv krabat, hadde det ikke da heller. Det gikk helt greit, tok han med inn på badet og lukket døra når jeg dusjet (om jeg gjorde det mens han var våken) og tok noen leker med. Han lekte fint der de minuttene det tok for meg å dusje. Middagen laget jeg med han lekende på gulvet, eller bærende på han.. eller han fikk sitte å styre med noe "spennende" i tripptrapp stolen. Posten hentet jeg stortsett når han sov på dagtid, eller jeg tok han med. Du kan jo risikere at babyen overhodet ikke liker seg i lekegrinda, og da vil jeg kalle det et dumt kjøp.

Annonse

det med reiseseng var jo litt smart...

Hun er veldig mobil,kryper og åler seg frem i full fart...er ikke mulig å ha hun på badegulvet lenger, da hun kommer inn i dusjen til meg..hehe...

Dessuten har hun blitt "masete" etter hun begynte å bevege seg så mye,tror hun blir sliten...

tror det blir reieseng,har ikke lyst til å bruke 1700på lekegrind...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...