Gå til innhold

Da har han lært å krype =)

Anbefalte innlegg

Dvs, han bruker armene og åler seg fram, og sparker fra med tærne på gulvet. Men framover går det!

For 2 dager siden fant han ut at dette er en bra teknikk, og i dag filmet jeg han med dvd kameraet.

Han satte seg opp i går, uten at vi så det (fra liggende stilling) Skjønner ikke hvordan det giss seg til, og han har kun gjort det en eneste gang.

=)

Nå er ingenting trygt mere! Ledninger er favoritten så langt. Skummelt, men men. Må bare passe på ekstra godt, så det ikke er noe farlig som skjer.

1.året skjer det så mye i et menneskets liv, at det er helt utrolig når man tenker over det.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5554229-da-har-han-l%C3%A6rt-%C3%A5-krype/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er en fin tid som kommer. Lillesnupp her er jo ikke fylt 6 mnd enda, og farter flere meter allerede. Storesøster på 21 mnd fryder seg, og farter etter:-)

Syns det er ganske fantastisk og underlig det et lite menneskebarn klarer i løpet av det første året sitt ja....

Tenker han syns det er moro å få det til :)

Husker jenta mi skjønte dette for noen mnd siden å det tok ikke lange tida før hun kom seg opp på alle fire å begynte å krabbe å da fikk hun fart på seg :)

Husker det som det var igår :) jeg ropte høyt : herregud hun rører jo på seg. hehe fikk så sjokk liksom, for plutselig en dag gjør de det. Uten å si fra :)

Annonse

Han var 8 mnd 20.juni.

Jeg synes han har vært litt treg med dette, men så har jeg ikke pushet på heller. Her får han lære seg ettersom han selv utvikler seg.

Han var født 3 uker før tiden, men jeg tror ikke det har noe å si lengre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...