krone Skrevet 4. juli 2006 #1 Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg er fersk mor. Har en på 6 uker, födt 4 uker för term. I dag har hun värt urolig hele dagen. Tror det er magen. Hun roer seg aldri ned men virker trött. Hun våkner etter kort tid i gråt. Hun har også en enorm suge trang. Hun sutter nesten smokken i stykker. Er dette pga smerte eller er det sult. Hun kan gjöre dette etter måltid også.Har hun fått i seg for lite. Hva er dette ökedögnet? Hvor öfte har dem det? Jeg har ammet henne stort sett hver 2/3 time i dag. Kan det bli värre hvis jeg ammer henne for ofte hvis det er magen?Hun tar puppen når jeg gir henne den. Det er så vondt å se henne sånn. Hun trykker også en del. Trenger noen å få litt råd av...er så lei av å sitte å konferere med meg selv og lure!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5553712-dere-rutinerte/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
tikktakk Skrevet 4. juli 2006 #2 Del Skrevet 4. juli 2006 Kan høres veldig ut som dette er et økedøgn. Økedøgn er når barnet søker pupp og aldri blir riktig fornøy som du fortelle. Det har økedøgn for å få mamma til å produserer mer melk. Legg henne til puppen så ofte som mulig selv om det er slitsomt - det avtar men kan vare hele natten. Huske ikke hvor ofte disse økedøgnene er, men 1-3 første mnd forkommer de - og det er helt normalt. Håper du rekker å sove i natt. Har hun vondt i magen - bør du se etter om hun skyver beine opp under seg -det er tegn på at hun har det prøv å masere lett og legg henne på ryggen og dytt beine med et lite trykk mot magen og strekk dem forsiktig ut et par ganger. Pass på at du får henne til å rape godt når det er øke døgn. LYKKE TIL. mamma til en på 2år. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5553712-dere-rutinerte/#findComment-5553833 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå