Gå til innhold

Anbefalte innlegg

overraske i det hele tatt.

de syntes det er så morsomt å prøv nye ting med lille gutt som blir 7 mnd nå.

men sier stopp på ting jeg ikke syntes noe om som at han skulle sitte på en firhjuling ute i gården og sånne små ting.

da ble hun sur å sa,er ikke lett å passe han så mye han ikke får lov til!

å herregud som du må bestemme sa hun (såklart jeg bestemmer over min egen sønn)

hun har jo oppdratt meg å lille bror å nå er det min tur.

jeg tar jo valg som er riktig for gutten min (er ikke overbeskyttende)

ufff bare lurer på om noen har en lignende erfaring om dette som vet hvordan jeg kan bli venner med henne igjen?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5552085-mamma-slutter-ikke-%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

mamma å er sånn! Når jeg sier NEI til noe, eller er uenig med henne i noe innen for feltet barneoppdragelse eller ting jenta mi skal få lov til å ikke så ender det ALLTID opp i en diger krangel, der mamma mener at jeg må slutte å vere hysterisk o.l... (jeg er ikke det) Det er bare det at dette er 2000... IKKE 1980!

får høre det jeg også...her i gården går det på at de vil passe den lille jenten min (8 uker er hun) jeg syns hun er for liten enda....det går også på det at jeg sier hun ikke skal sitte lenge i bil sete,osv..får ofte høre at "kan ikke skjønne at du lever" pga at når jeg var liten så var det sånn og sånn...men de blir stille når jeg sier at men før itiden døde det jo mange flere babyer.....

men dette var vel ikke svar på det du lurte på...hvis du skal ta kontakt med henne, så ville jeg sagt at hun må tenke på at det er ditt barn, og at det faktisk er du som bestemmer. hun kan være mormor og kose seg med barnebarnet sitt, men hva som er lov og ikke lov med barnet er det du og faren som bestemmer....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...