Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ammer og ammer jevnt og trutt gjennom hele dagen, med 1-4 timers mellomrom alt ettersom jeg eller gullet (5 mnd om ei uke) finner det for godt.

Ammer en "siste" gang i halv åtte-åtte tiden... Hun virker misfornøyd og vrir seg vekk etter puppen, hiver seg over igjen, og det er nok rimelig tomt (klarer knapt å presse ut noen dråper...). Skriker litt, men gir seg med smokken..

Legger henne i sengen, og hun smiler, eller storgliser egentlig. Sove?? Neitakk.... Nå ligger hun fremdeles og pludrer i sengen, "kryper" rundt og styrer på...

Ca 21.30 kommer jeg til å ta henne opp til meg i sengen igjen, amme litt til (da sovner hun fort), for at hun så sover videre i sin egen seng...

Sånn har det i grunnen vært siden vi begynte å legge henne tidligere. fra ca 2 mnd var leggetid kl 22, fra ca 4 mnd er leggetiden blitt kl 20.. men hun sovner ikke før 22 likevel...

Hva skal jeg gjøre tro?

Å øke melka klarer jeg ikke...

Begynne med grøt er et alternativ... (vil helst fullamme til 6 mnd)

Fortsette som før går jo an...

Ikke ta henne opp og gi mer kl halv ti er en mulighet, siden hun sovner fort når jeg ammer henne da.. er hun egentlig sulten??

Hm...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5551604-lurer-p%C3%A5-hva-som-skjer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Du sa ikke når hun våkner. Det vi gjorde for å snu rytmen, var å vekke jenta vår et kvarter tidligere på morgenen, og så legge henne et kvarter tidligere. Så hadde vi den rytmen et par dager. Så tok vi et kvarter til, ventet et par dager, osv helt til hun la seg i 20-tida.

Det var vel verdt det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...