Gå til innhold

Vippestolen er helt utslitt....Skal jeg kjøpe ny?


Gjest

Anbefalte innlegg

Eller er det bortkastet nå som han er blitt så stor??? Hvor lenge bruker de en slik en?(husker ikke fra min første) Er det andre alternativ til stol???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Kan ikke si jeg vet det, ble aldri til at vi kjøpte oss vippestol, så dette har guttungen vår aldri fått prøve. Men ser for meg at det ville vært veldig upraktisk å sette ham i noe sånn nå (han er snart 6 måneder), siden han vrir og vender og ruller på seg hele tida :-) Satser på at noen med erfaring med vippestol kan svare deg, jeg kan reklamere litt for klubbsiden inne på Småtroll jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg vil absolutt annbefale deg å kjøpe babybjørn vippestol!Den er litt dyrere enn de andre ( koster ca 700 ) men den er verdt hver en krone!Det er d kjøpet eg er mest fornøyd med til min lille engel!:) Det er tre hakk på den, etter hvor bratt du vil barnet skal sitte,de kan sitte der til de er 13 kg,det er veldig god vipp i stolen så barna kan sitte å vippe sjøl!Min gutt elsker den stolen!Han er 6 mnd nå,og har begynt å få skikkelig fart når han vipper!Den er stødig og god,og lett å selge etterpå viss du ikkje vil ha den til neste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke kjøpt ny dersom jeg var deg. Men dersom du kan finne en superbillig stol brukt er det jo bare å kjøpe. I løpet av kort tid kan han sitte i tripp-trapp stol med pute i ryggen. Selvfølgelig skal han sitte like kort tid på denne måten som i en vippestol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...